دبیر اشراف فرماندهی سپاه: طوفان الاقصی شکست رژیم اسرائیل را باورپذیر کرد
  • مهر ۱۵, ۱۴۰۳ ساعت: 16:15
  • به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ “حمید بزمشاهی ” عصر یکشنبه در نشست علمی – تحلیلی تبیین آثار عملیات طوفان الاقصی در یکسال اخیر و نقش زنان در محور مقاومت که همزمان با سالگرد این عملیات در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد، افزود: دکترین نظام امنیتی رژیم صهیونیستی حول چهار محور شامل اشراف اطلاعاتی، آگاهی […]

    پ
    پ

    به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ "حمید بزمشاهی " عصر یکشنبه در نشست علمی – تحلیلی تبیین آثار عملیات طوفان الاقصی در یکسال اخیر و نقش زنان در محور مقاومت که همزمان با سالگرد این عملیات در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، افزود: دکترین نظام امنیتی رژیم صهیونیستی حول چهار محور شامل اشراف اطلاعاتی، آگاهی زودهنگام و تهی سازی ظرفیت تهدید ، حمله پیش دستانه و امنیت داخلی تدوین شده است و در تلاش هستند تا خود را دولت – ملت معرفی کنند.

    وی بیان کرد: بررسی فعالیت دهه های گذشته این رژیم نشان می دهد که هرجا تهدید احساس کرده اند به آن حمله پیش دستانه داشته اند که حمله به پایگاههای نظامی عراق در زمان صدام حسین و سوریه از جمله این اقدامات بوده است.

    بزمشاهی گفت: از سوی دیگر با هر تهدیدی صهیونیست ها در داخل دچار بحران شده زیرا ساکنان فلسطین اشغالی تعلق خاطری به این رژیم ندارند.

    وی تاکید کرد: طوفان الاقصی در واقع موجب شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی شد و این رژیم نتوانست پیش بینی زود هنگام این عملیات را داشته باشد.

    دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه گفت: صهیونیست ها در جریان طوفان الاقصی ۲۵۰ اسیر و یک هزار و ۲۰۰ نفر تلفات دادند و شکست بزرگی چشیدند؛ طولان الاقصی نشان داد که شعار شکست ناپذیری اسرائیل توخالی است و به برکت مجاهدت های رزمندگان فلسطینی پیروزی در دسترس است .

    وی اظهار کرد: امروز نقش زنان و مادران غزه در ایستادگی در مقابل دشمن بی بدیل است و رزمندگان فلسطینی با پشتوانه مردم در مقابل دشمن ایستاده اند.

    منبع: ایرنا – البرز

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر