تصویر
دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان البرز منصوب شد
15 مهر 1402 - 9:17
3
با حکم دکتر حمزه صفربیگی دبیر کل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور،طیب لطفی به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان البرز منصوب شد .
ارسال توسط :
پ
پ

با حکم دکتر حمزه صفربیگی دبیر کل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور،طیب لطفی به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان البرز منصوب شد .

مجمع مشورتی نظام مسائل کشور با هدف عینیت بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب و به‌منظور شناسایی ظرفیت‌ها و احصای چالش‌ها و مشکلات کشور و با تدبیر و نگاه برآمده از روحیه انقلابی برای ارائه راهکار به جهت برون‌ رفت از مشکلات موجود به سران قوا، تحت نظارت مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.
مجمع مشورتی نظام مسائل فعالیت خود را در ۱۰ کمیسیون تخصصی آموزشی، صنایع و معادن، ، عمرانی، ، حقوقی، انرژی، بهداشت، و با سازمان‌دهی نخبگان و دانشگاهیان و صاحب‌ نظران و فعالان حوزه‌های ۱۰گانه در البرز و شهرستان‌ های استان آغاز کرده است و این شبکه نخبگانی مسئولیت بررسی میدانی، تحلیل، ارزیابی و اولویت‌بندی مسائل، مشکلات و ظرفیت‌های استان را بر عهده دارد.
مجمع مشورتی نظام مسائل کشور، ذیل نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی فعالیت می‌کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.