تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

دختران البرزی در جشنواره ملی بهیندوخت خوش درخشیدند
24 آبان 1402 - 13:38
2
شاکر مسئول امور بانوان آموزش و پرورش استان البرز از درخشش دانش آموزان البرزی در جشنواره ملی بهیندخت خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

شاکر مسئول امور بانوان آموزش و پرورش استان البرز از درخشش دانش آموزان البرزی در جشنواره ملی بهیندخت خبر داد.

وی ضمن تبریک به خانواده دانش آموزی و ان استان البرز گفت: حوزه امور زنان وزارت آموزش و پرورش به عنوان متولی اثرگذارترین مخاطبان این دستگاه، یعنی دختران دانش آموز که ظرفیت بالقوه برای تربیت نسل آینده و مادران فردا محسوب می‌شوند، برنامه‌های متنوعی جهت رشد و شکوفایی استعداد و هویت بخشی آنان در دستور کار قرار داد و یکی از این برنامه‌ها جشنواره ملی بهیندخت بود که همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) آغاز به کارکرد.
شاکر هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش اعتماد به نفس، ارتقای توانمندی و خودباوری دختران عنوان کرد و افزود: جشنواره ملی بهیندخت با توجه به توانمندی‌های دختران در عرصه‌های گوناگون، در چهار دوره تحصیلی ویژه دانش آموزان و همینطور دانشجو معلمان برگزار شد.
وی اظهار داشت: دختران البرزی با رویکرد هویت بخشی و تمدن‌سازی بر مبنای فرهنگ و تمدن قوی ایران زمین، فعالیت خود را در این جشنواره ملی آغاز کردند و در نهایت نادیا ترکمان نژاد از مدرسه نصرت مظاهری دو ناحیه چهار در رشته نقاشی و آریانا مریدی از مدرسه گلستان شهرستان ساوجبلاغ در رشته عکس نوشته رتبه اول را به خود اختصاص دادند، همچنین آنیسا مهری از مدرسه زنده یاد مریم پایکاری شهرستان ساوجبلاغ موفق به کسب رتبه سوم در رشته نقاشی شد؛ زهرا خانی دانش معلم استان البرز نیز در رشته ساخت کلیپ به رتبه اول رسید.
قابل ذکر است آیین اختتامیه این جشنواره ملی با حضور صحرایی وزیر آموزش و پرورش، خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مدبر نژاد مشاور وزیر در امور زنان وزارت آموزش و پرورش و با از برترین ها، در تهران برگزار شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.