تصویر
دختران امروز، مادران و معلمان فردای ایران اسلامی هستند
01 مهر 1402 - 15:44
شناسه : 659109
4
رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر در آئین زنگ مهر در دبیرستان دخترانه اهل بیت و با حضور امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج، معاون سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) و خانواده معزز شهداء برگزار گردید ، از دختران امروز به عنوان مادران و معلمان فردای ایران اسلامی نام برد و آسیب دیدن آنها را موجب آسیب دیدن جامعه دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر در آئین زنگ در دبیرستان دخترانه اهل بیت و با حضور امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین آموزش و پرورش ناحیه ۳ ، معاون سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) و خانواده معزز شهداء برگزار گردید ، از دختران امروز به عنوان مادران و معلمان فردای ایران اسلامی نام برد و آسیب دیدن آنها را موجب آسیب دیدن جامعه دانست.

رضا عزیزی در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس و آرزوی موفقیت برای تمام دانش آموزان اظهار داشت: تربیت فرزندان مقوله مهم و حساسی است و برای داشتن نسلی پویا و سالم باید به مسائل امروز دختران بیشتر توجه کرد.
قابل ذکر است؛ در همین مراسم ، زنگ مهر با دستان مادر یکی از شهدای گرانقدر محمدشهر و با یاد و خاطره تمامی شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس به صدا درآمد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.