تصویر
درآمد شهرداری نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته ۲۵۳ درصد افزایش یافت
30 شهریور 1402 - 10:53
2
محمدرضا احمدی نژاد در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرداری فردیس که در دفتر مدیر منطقه یک شهرداری فردیس برگزار شد، درآمد شهرداری از ابتدای سال جاری تا کنون را حدودا ۷۷۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: درآمد شهرداری فردیس در همین بازه زمانی در سال گذشته حدودا ۳۰۷ میلیارد تومان بوده است که این آمار از افزایش ۲۵۳ درصدی درآمد شهرداری نسبت به سال گذشته خبر می‌دهد.
ارسال توسط :
پ
پ

محمدرضا احمدی نژاد در جلسه شورای برنامه‌ریزی که در دفتر مدیر منطقه یک شهرداری برگزار شد، درآمد شهرداری از ابتدای سال جاری تا کنون را حدودا ۷۷۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: درآمد شهرداری فردیس در همین بازه زمانی در سال گذشته حدودا ۳۰۷ میلیارد تومان بوده است که این آمار از افزایش ۲۵۳ درصدی درآمد شهرداری نسبت به سال گذشته خبر می‌دهد.

با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: اقدامات مطلوبی توسط معاونت‌های امور زیربنایی و حمل و نقل و خدمات شهری برای بهسازی معابر اطراف مدارس، رنگ آمیزی دیوارهای حیاط و بیرونی مدارس و… انجام شده که شایسته است.
وی افزود: عملیات‌های عمرانی، رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده، رنگ‌آمیزی دیوارهای مدارس هرچه سریعتر تکمیل شود تا شاهد شهری با طراوت زیبا در آستانه ماه مهر باشیم.
شهردار فردیس در بخش دیگری با تاکید بر لزوم اندیشیدن تمهیدات لازم در راستای افزایش درآمد در شهرداری، عنوان کرد: مدیران نگاهی فراگیر و توسعه‌ای داشته باشند و با پرهیز از بخشی‌نگری و عملکردی جزیره‌ای نسبت به نقد و بررسی ریزبینانه مسائل اقدام کرده و طرح و نظرات خود را به شکلی کامل و جامع ارائه دهند.
وی ادامه داد: اولویت‌بندی می‌تواند به‌ توسعه شهر فردیس کمک کند، لذا اگر بنا به طرح موضوعی در حوزه های ، هنری و و حتی حمل و نقل است باید به‌عنوان یک زیرساخت برای توسعه تمام بخش‌ها به آن نگاه و در مورد طرح‌ها تصمیم‌گیری کرد.
احمدی نژاد با تاکید بر لزوم تکمیل هرچه سریع تر پروژه های نیمه تمام، تصریح کرد: لازم است نظارت مستمر و منظمی بر پروژه ها انجام و گزارشات آن به دفتر بنده ارجاع شود.
وی خاطرنشان کرد: هفته وحدت در پیش است؛ لازم است برنامه‌های مطلوبی در سطح شهر برگزار شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.