تصویر
درآمد ۵۹۰ میلیاردی منطقه یک شهرداری فردیس در مهر ماه
04 آبان 1402 - 10:51
1
مدیر منطقه یک شهرداری فردیس از درآمد 590 میلیارد ریالی این منطقه در مهر ماه سال جاری خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر منطقه یک از درآمد ۵۹۰ میلیارد ریالی این منطقه در مهر ماه سال جاری خبر داد.

اظهار کرد: در مهر ماه سال جاری، درآمد منطقه ۱ شهرداری بیش از ۵۹۰ میلیارد ریال بوده است که ناشی از پرداخت فیش‌های عوارض صنفی و اعمال ماده ۱۰۰ شهرداری است.

مدیر منطقه یک شهرداری فردیس در ادامه با اشاره به مقایسه میزان درآمد مهرماه سال جاری با همین بازه زمانی در سال گذشته، تصریح کرد: درآمد مهر ماه سال گذشته این منطقه ۲۸۵ میلیارد ریال بوده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۷ درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه پرداخت عوارض شهری توسط شهروندان با ارایه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به آن‌ها رابطه مستقیمی دارد، تاکید کرد: از شهروندان می‌خواهیم که در خصوص پرداخت عوارض شهری همکاری داشته باشند.
رشیدی با اشاره به اهمیت توجه به وضعیت درآمدی شهرداری، خاطرنشان کرد: شهر با همکاری شهروندان اداره می شود؛ ارتقای سطح زندگی شهروندی و جلب رضایتمندی شهروندان از مهمترین اهداف مدیریت شهری است که برای تحقق این مهم، همکاری دوجانبه شهروندان و شهرداری لازم است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.