تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت ضمانت ۲۵ هزار میلیارد ریالی سرمایه گذاری یک شرکت دانش بنیان در البرز راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند صدور چهار موافقت اصولی گردشگری با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در البرز وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت

درختان ، جلوه زیبا و بی بدیل آفریدگار و ریه های پاک تنفسی شهر ها هستند
15 اسفند 1400 - 17:17
3
دکتر بهمنی در مراسم گرامیداشت 15 اسفندماه ، روز درختکاری گفت:نگهداری و گسترش فضای سبز ، نفسی راحت تر و حال بهتری را برای شهر رقم خواهد زد.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر بهمنی در مراسم گرامیداشت ۱۵ اسفندماه ، روز درختکاری گفت:نگهداری و گسترش فضای سبز ، نفسی راحت تر و حال بهتری را برای شهر رقم خواهد زد.

در مراسم گرامیداشت روز درختکاری که با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی ، معاونین و مسئولین شهرداری و جمعی از ورزشکاران و شهروندان در منطقه جنگلکاری هلجرد برگزار شد ، با بیان لزوم حفظ ، نگهداری و گسترش فضای سبز بویژه در شهرهای صنعتی چون کمالشهر گفت: اهمیت وجود درختان در بافت شهری برکسی پوشیده نیست چراکه علاوه بر افزودن زیبایی بصری و چهره ای دلنشین تر به شهر به پاکیزگی هوا نیز کمک شایانی می نماید .
وی در ادامه خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی)هر ساله در روز درختکاری شخصاً با دستان مبارک خود نهال می کارند و این موضوع نشان دهنده اهمیت کاشت درخت و نگهداری از فضای سبز را دوچندان می نماید.
وی با اشاره به اقدامات شهرداری کمالشهر در راستای گسترش فضای سبز گفت:از ابتدای سال تاکنون ۷۰۰ اصله نهال کاشته و بین شهروندان توزیع شده و امروز نیز ۲۰۰ اصله نهال به مناسبت روز درختکاری کاشته خواهد شد و ۱۵۰۰ اصله نهال نیز بین مردم توزیع می گردد.
دکتر بهمنی در ادامه با اشاره به منطقه جنگلکاری هلجرد افزود: بوستان جنگلی و بسیار زیبای هلجرد که از سرمایه های عظیم استانی و یکی از نقاط قوت در حوزه گردشگری استان است ، فرصت بسیار مناسبی را برای سرمایه گذاران فراهم آورده تا بتوانند با همکاری مدیریت شهری ، این منطقه زیبا را به نحو شایسته ای حفظ نموده و با ارائه و اجرای طرح های تفریحی شرایط را جهت تفرجی بیاد ماندنی برای شهروندان و مسافرین بزرگوار فراهم آورند.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد : در این بین مشارکت و همکاری شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز بسیار تأثیرگذار ، تعیین کننده و به عنوان یک نیاز و ضرورت مطرح است.
محسن افشار ریاست شورای اسلامی نیز طی سخنانی ضمن از پاکبانان شهرداری کمالشهر گفت: همکاران محترم ما در اداره سیما ، منظر و فضای سبز با تلاش بسیار سعی در نگهداری و گسترش شریان حیات بخش فضای سبز می نمایند که این زحمات از دید شهروندان و مسئولین شهری پنهان نمی ماند .
وی افزود: امیدواریم در کنار این تلاش شبانه روزی ، همکاری شهروندان محترم نیز مکمل سِیر خدمت شده و شاهد جلوهای زیبای بوستانها در سطح شهر باشیم .
گفتنی است در پایان این مراسم از پاکبانان نمونه تجلیل و چند اصله نهال توسط شهردار و مسئولین شهری غرس شد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.