تصویر
درختان کهنسال و خشکیده محمد شهر کرج اثر هنری می شوند
30 تیر 1401 - 9:34
2
شهردار محمدشهر کرج اعلام کرد: در اجرای یک حرکت جدید فرهنگی برای زیبا سازی محیط ، درختان کهنسال و خشکیده سطح این شهر با کمک هنرمندان به آثار هنری تبدیل می شوند.
ارسال توسط :
پ
پ

شهردار محمدشهر اعلام کرد: در اجرای یک حرکت جدید برای زیبا سازی محیط ، درختان کهنسال و خشکیده سطح این شهر با کمک هنرمندان به آثار هنری تبدیل می شوند.

مهرداد حسن زاده در گفت وگو با خبرنگاران افزود: عرصه‌های سبز شهری به ویژه درختان، بخش عمده نازیبایی‌های شهرها را در برابر سیستم‌های طبیعی متعادل می‌کنند و امروزه مفهوم شهرها بدون وجود فضای سبز در اشکال گوناگون آن قابل تصور نیست.
وی تصریح کرد: متأسفانه گاهی به دلایل مختلف با خشک شدن برخی از درختان سطح شهر مواجه می‌شویم و ترجیح دادیم تا جایی که امکان دارد به جای قطع درختان خشکیده، از آنها در زیباسازی سیما و منظر شهری استفاده کنیم.
وی ادامه داد: در این پروژه تلاش شده است تا شهروندان به جای دیدن یک درخت خشکیده بتوانند یک اثر هنری و چشم نواز را مشاهده کنند و با این کار علاوه بر حمایت از هنرمندان منبت کار بومی، گامی در جهت نمایش جلوه های بصری و زیباسازی شهر برداریم.
حسن زاده گفت : از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری تاکنون بسیاری از دیوارهای سطح شهر محمدشهر منقش به تصاویر زیبای هنری شده است و توجه به طراحی لمان ها و مبلمان شهری از اهداف مهمی است که شهرداری محمدشهر در دستور کار قرار داده است.
شهر۱۲۰ هزار نفری محمدشهر در جنوب کلان قرار دارد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.