تصویر
درخشش بانوی معلول البرزی در کنگره سراسری شعر و داستان
09 دی 1402 - 10:31
1
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: «رقیه رضایی» بانوی دارای معلولیت البرزی در کنگره سراسری شعر و داستان ایثار و مقاومت در مکتب حاج قاسم سلیمانی، رتبه برتر در بخش داستان را کسب کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

گفت: «رقیه رضایی» بانوی دارای معلولیت البرزی در کنگره سراسری شعر و داستان ایثار و مقاومت در مکتب حاج قاسم سلیمانی، رتبه برتر در بخش داستان را کسب کرد.

‌وجیهه محمدی فلاح در گفت وگو با خبرنگاران خبر داد: رقیه رضایی یکی از افراد دارای معلولیت در استان البرز در کنگره سراسری شعر و داستان ایثار و مقاومت در مکتب حاج قاسم سلیمانی، رتبه برتر در بخش داستان نویسی را کسب و افتخاری را برای جامعه معلولین استان البرز ثبت کرد.
وی مطرح کرد: او به دلیل معلولیت جسمی حرکتی نتوانسته بود در آئین اختتامیه این کنگره شرکت کند، بنابراین مسؤولین امر درصدد برآمدند با حضور در منزل این بانوی فرهیخته، با اهدای لوح ، هدایای نقدی، سبد کالا و تجهیزات توانبخشی از وی تجلیل به عمل آورند.
مدیرکل بهزیستی استان البرز عنوان کرد: این دیدار با همراهی حجت الاسلام والمسلمین علاالدین دبیر کنگره ملی شعر و داستان ایثار و مقاومت، سرهنگ طالبی جانشین فرمانده سپاه امام هادی (ع) و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حوزه کمالشهر و کاظمی مدیر حوزه ریاست اداره کل ایثارگران شهرداری تهران صورت گرفت.

شایان ذکر است این کنگره به همت اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران برگزار و یک هزار و ۲۰۰ اثر از اصحاب ادب، شاعران و داستان نویسان سراسر ایران و نیز کشورهای خارجی به آن ارسال شد و در ۵ دی ماه مراسم اختتامیه آن برگزار شد و نام خانم رقیه رضایی، فرد دارای معلولیت ی در میان برگزیدگان بود و حائز رتبه برتر در حوزه داستان نویسی شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.