تصویر
درخشش تنیسورهای البرزی در تور جهانی کمتر از ۱۸ سال
26 شهریور 1402 - 15:52
0
قهرمانی هفته پایانی رقابت های تور جهانی کمتر از ۱۸ سال به «یاسمن یزدانی» و اشجاری رسید، «بردیا دانشفر» و «نیلی عطفی» نیز به مقام سوم و نائب قهرمانی رسیدند.
ارسال توسط :
پ
پ

قهرمانی هفته پایانی رقابت های تور جهانی کمتر از ۱۸ سال به «یاسمن یزدانی» و اشجاری رسید، «بردیا دانشفر» و «نیلی عطفی» نیز به مقام سوم و نائب قهرمانی رسیدند.

آخرین روز رقابت‌های تور جهانی کمتر از ۱۸ سال (سطح ۵) در زمین‌های تنیس آزادی تهران برگزار شد و بازیکنان حاضر در فینال انفرادی با هم دیدار کردند.

در فینال بخش انفرادی پسران پارسا اشجاری موفق شد با نتیجه ۱-۶ ،۶-۳ و‌ ۶-۷ از سد امیر علی قوام عبور کرد و قهرمان شد ، قوام در جایگاه دوم ایستاد و باران سیواسلی و «بردیا دانشفر» تنیسور البرزی مشترکا سوم شدند.
در بخش دختران نیز در فینال تمام البرزی «یاسمن یزدانی» با نتیجه ۰-۶ و ۴-۶ از سد «نیلی عطفی» عبور کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد ، عطفی دوم شد .
کیمیا ثاقب تهرانی و ایزگی از ترکیه مشترکا جایگاه سوم را بدست آوردند.
همچنین پیش از این و با انجام دیدار پایانی بخش دونفره دختران ، تیم «نیلی عطفی -یاسمن یزدانی» با نتیجه ۲-۶ و ۰-۶ زوج آیلین محمدیان فرد- آنوش روستایی را شکست داد و در جایگاه نخست ایستاد و در بخش پسران تیم‌ مانی ملاعسگری -بردیا شریفی با برتری ۵-۷ و ۳-۶ مقابل تیم ترکیه عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.
این مسابقات امروز با انجام دیدار فینال بخش انفرادی و انجام مراسم اختتامیه به پایان رسید.
تنیسورهایی از کشورهای ایران‌ ، ترکیه و چک در این رویداد حضور داشتند .
نهمین هفته مسابقات تور جهانی تنیس کمتر از ۱۸ سال به میزبانی کشورمان از ۱۸ شهریورماه در زمین‌های تنیس آزادی تهران آغاز شد و تنیسورها به مدت ۸ روز در بخش انفرادی و دونفره به مصاف یکدیگر رفتند.
سرداوری این مسابقات بر عهده امین مهدویان سرداور نشان سفید کشورمان بود و امیر مهذب نیا مدیریت تورنمنت را بر عهده داشت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.