تصویر
درخشش دانشگاهیان  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج
05 اردیبهشت 1401 - 10:33
3
در مسابقات کشوری قرآن و عترت در رشته های حفظ و قرائت (تحقیق و ترتیل) قرآن کریم در بخش شفاهی بیست و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت ویژه( اساتید، کارکنان و دانشجویان ) رتبه های برتر این مسابقات به واحد کرج رسید.
ارسال توسط :
پ
پ

در مسابقات کشوری قرآن و عترت در رشته های حفظ و قرائت (تحقیق و ترتیل) قرآن کریم در بخش شفاهی بیست و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت ویژه( اساتید، کارکنان و دانشجویان ) رتبه های برتر این مسابقات به واحد رسید.

بخش شفاهی بیست و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشگاهیان بصورت مجازی و آنلاین، همزمان با سایر استانها برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین امیر ابراهیم زاده مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز استانی این مسابقات در واحد کرج و انتخاب نفرات برتر جهت شرکت در مسابقات کشوری گفت : در مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشجویان ،کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج توانستند حائز رتبه های برتر این مسابقات شوند که اسامی آنان بشرح ذیل می باشد:در بخش دانشجویی : رتبه اول کشور خانم غزاله سهیلی زاده در رشته قرائت به روش ترتیل ، رتبه دوم در رشته قرائت به روش تحقیق توسط خانم مریم سمایی ، رتبه دوم توسط خانم مائده جعفری در رشته حفظ کل قرآن کریم .
در بخش اساتید: رتبه اول توسط آقای حسن چاقمی در رشته حفظ کل قرآن کریم، رتبه اول توسط آقای حسن چاقمی در رشته حفظ کل قرآن کریم ، رتبه چهارم کشور توسط آقای جواد ملا زاده در رشته قرائت به روش تحقیق .
در بخش کارکنان : رتبه دوم کشور توسط خانم سمیه مهاجر در رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم ، رتبه دوم کشور توسط خانم منیژه رضالو در رشته قرائت به روش تحقیق.
ایشان در ادامه آرزوی توفیق روزافزون برای برندگان در این مسابقات درکلیه مراحل زندگی از خداوند منان خواستار شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.