تصویر
درخشش دانش آموزان البرزی در محور برنامه نویسی جشنواره نوجوان خوارزمی
02 شهریور 1402 - 9:25
2
الماسی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز از درخشش دانش آموزان این استان در مرحله کشوری محور برنامه نویسی نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

الماسی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز از درخشش دانش آموزان این استان در مرحله کشوری محور برنامه نویسی نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

وی گفت: محور برنامه نویسی جشنواره نوجوان خوارزمی به دنبال توانمندسازی دانش‌آموزان در مهارت‌هایی همچون سواد رسانه، تفکر منطقی و حل مسئله است و از طریق رویارو کردن دانش آموزان با مسائل واقعی و دادن فرصت تمرین درک و استدلال و نیز کار تیمی سعی می‌کند زمینه را برای رشد آنها در حوزه فناوری اطلاعات فراهم سازد.
الماسی افزود: این محور شامل سه بخش: تولید بازی‌های رایانه‌ای، تولید وبسایت‌های تعاملی و تولید برنامه‌های کاربردی برای پلتفرم‌های موبایل و دسکتاپ است که دانش آموزان عسل برومندپور و شمیم بخشایش در بخش نرم‌افزارهای کاربردی و دانش آموز سامیار محمدیان در بخش تولید بازی موفق شدند با غلبه بر حریفان خود مقام اول را به دست آورند؛ همچنین مبینا جباری در بخش تولید بازی و سورن شاملو در بخش تولید تارنما مقام دوم را کسب کردند.
قابل ذکر است نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی دارای سیزده محور: قرآن معارف اسلامی، پژوهش، زبان و ادبیات فارسی، هنرهای نمایشی، عکاسی روایی، سلامت و تربیت بدنی، دست سازه، بازارچه‌های کسب و کار دانش‌آموزی، برنامه نویسی، مناظره مطالعات ، ریاضی، فعالیت‌های آزمایشگاهی، زبان انگلیسی، بازی‌های مهارتی و توسعه فردی می باشد که مرحله نهایی محور برنامه نویسی، به صورت غیرحضوری به میزبانی استان گیلان برگزار شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.