تصویر
درخشش دختران وشوو کاران البرز در مسابقات انتخابی تیم ملی
02 مرداد 1401 - 15:39
2
دختران وشوو کار البرزی در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی موفق شدند با شش طلا و ۴ نقره و یک برنز به نائب قهرمانی مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی برسند.
ارسال توسط :
پ
پ

دختران وشوو کار البرزی در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی موفق شدند با شش طلا و ۴ نقره و یک برنز به نائب قهرمانی مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی برسند.

مسابقات رده سنی جوانان و نوجوانان و نونهالان با حضور ۳۳ تیم از استان‌ها و مناطق آزاد اروند و کیش به میزبانی اکادمی فدراسیون ووشو به تهران برگزار شد.
نماینده البرز با ۱۰ بازیکن در مسابقات حاضر شد که در مجموع توانست با شش طلا و ۴ نقره و یک برنز به نائب قهرمانی مسابقات برسند.
دختران ووشو کار البرزی متشکل از ستایش تک فلاح، آیساخانی، آنیسا کریمی، روژین شاه‌محمدی، حنانه میرزایی‌زاده و نیوشاحق‌زاده با هنرمایی خود در سکو دوم تیمی قرار گرفتند.
اسمایل سایه‌افکن، رئیس هیات ووشو البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ، گفت: هیات ووشو استان پس از عبور از بیماری کرونا با حدود ۲۰۰۰ بیمه شده ورزشکار ووشو به شرایط آرمانی و روزهای خوب خود باز می‌گردد.
وی ادامه داد: حتی مشکلات مالی نیز نتوانست جلوی اراده و هدف هیات را بگیرد و همچنان جز استان‌های پیشرو ووشو در کشور هستیم و با این نائب قهرمانی ثابت کردیم.
سایه‌افکن، با بیان اینکه قطعا نقاط ضعف زیادی داریم، اظهار کرد: متاسفانه در بخش آقایان به نظر مربیان استان با استانداردهای فدراسیون ووشو فاصله دارند، باید با حضور مربیان تیم‌های ملی و بنام کشور در بالا بردن سطح فنی مربیان آقا اقدام کنیم‌.
رئیس هیات ووشو البرز، با اشاره به اینکه تمام بازیکن تیم‌ها بومی هستند، افزود: از پتانسیل کامل استان البرز بهره گرفتیم و همه بازیکن تیم‌ها البرزی هستند و اگه در بخشی نتیجه لازم را کسب نکردیم قطعا از نظر فنی مربیان در اون بخش مشکلاتی هست که این با حمایت همه جانبه اداره کل می‌توانیم از ظرفیت‌های فنی فدراسیون در استان بهره بگیریم.
وی با بیان اینکه هر دو بخش آقایان و بانوان به یک اندازه از بودجه هیات برخوردار هستند، تصریح کرد: هر بخشی بیشتر فعالیت کند بودجه بیشتری را به خود اختصاص میدهد و برای ما شایسته سالاری مهم‌تر خواهد بود.
منبع فارس

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.