تصویر
درخشش عوامل مدیریت بحران استان البرز در سیل اخیر
22 خرداد 1402 - 16:22
4
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: عوامل مدیریت بحران سیل اخیر در البرز، خوش درخشیدند.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: عوامل مدیریت بحران سیل اخیر در البرز، خوش درخشیدند.

سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با اشاره به نطق پیش از دستور نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی، از ایشان و استاندار البرز، شهرداری، راه و شهر سازی البرز و کلیه نیروهای امداد و نجات اعم از بسیج، هلال احمر، اورژانس و.
.
.
که در سیل اخیر مجدانه تلاش کردند که از بروز خسارات بیشتر جلوگیری شود، و تشکر نمود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تصریح کرد: در راستای سیاست های دولت خدمتگزار آیت الله رئیسی و تلاش بی وقفه دولت ایشان در خدمت رسانی، با پیگیری های مسئولین محترم استانی و نمایندگان شریف مردم در مجلس شورای اسلامی افتخاری دیگر برای استان، رقم خورد.
جابری انصاری اظهار داشت:دیده بیدار و امیدوار مردم ایران به مسئولان متعهدی دوخته شده است که با شور و شعف و حس تعهد و مسئولیت، در انجام وظیفه، مجدانه تلاش می ورزند.
وی خاطر نشان کرد: فرهنگ تشکر و شکرگزاری در جامعه باید پر رنگ تر شود، با وجود اینکه در حوادثی مانند سیل اخیر شاید کاستی هایی هم باشد، از این روی می توان مثلا از عملکرد فلان دستگاه نقد نمود چرا که نقد یک ودیعه الهی است و برای پیشرفت امور لازم است، اما بیان صرف مشکلات و نارسایی‌ها، موجب دل‌نگرانی مردم و کاهش اعتماد عمومی می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پایان ابراز داشت: عوامل مدیریت بحران سیل اخیر در البرز، خوش درخشیدند که این اهتمام مستمر و گام های استوار و مطمئن عوامل مدیریت بحران در حادثه سیل اخیر، بسی شایسته تقدیر و تشکر است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.