تصویر
درخشش معلمان البرزی در پنجاه و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد
09 دی 1402 - 16:24
2
هر ساله سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش به منظور انتخاب برترین فیلم های آموزشی اقدام به برگزاری جشنواره فیلم رشد می نماید.
ارسال توسط :
پ
پ

هر ساله سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش به منظور انتخاب برترین فیلم های آموزشی اقدام به برگزاری جشنواره فیلم رشد می نماید.

جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با هدف شناسایی، معرفی و حمایت از برترین آثار در عرصه فیلم و سینما که دارای طراحی آموزشی هدفمند و کاربردی با بیان خلاقانه و اثربخش برای پشتیبانی از عرصه تعلیم و تربیت اسلامی می باشند، بستری مناسب برای فیلم سازان، نویسندگان و تاریخ نگاران ملی و بین المللی است تا با به اشتراک گذاشتن همه ظرفیت‌ها، زمینه تحقق این هدف متعالی را برای کودکان و نوجوانان فراهم آورد.
مفتخریم اعلام نماییم در پنجاه و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد دو معلم جوان و فرهیخته فیلم ساز و مستندساز استان البرز موفق به کسب جوایز این جشنواره گردیدند.
مصطفی کرملو دبیر مقطع متوسطه دبیرستان شهید همت شهرستان با حضور خود در این جشنواره و با ارائه فیلم کوتاه با موضوع تکریم معلم توانست جایزه بخش ویژه این جشنواره را از آن خود کند.
در بخش ان فیلم ساز جشنواره ، حدیث نریمانی هنرآموز هنرستان دکترچمران شهرستان نظرآباد با ارائه مستندی کوتاه تحت عنوان قدم های محکم موفق به کسب رتبه اول این بخش از جشنواره بین المللی فیلم رشد گردید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.