تصویر
درخشش هنرمندان البرزی در جشنواره سراسری ارسباران اهر
03 مهر 1402 - 16:14
1
احسان فلاحیان و مرضیه ذاکری به عنوان نماینده البرز حائز رتبه برتر بازیگری در جشنواره سراسری ارسباران اهر شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

احسان فلاحیان و مرضیه ذاکری به عنوان نماینده البرز حائز رتبه برتر بازیگری در جشنواره سراسری ارسباران اهر شدند.

گروه نمایشی پاسارگاد از استان البرز، شهر، در جشنواره سراسری ملی تئاتر ارسباران اهر در تاریخ ۲۸الی ۳۱ شهریور به عنوان تنها نماینده از استان البرز بود که در بخش فضای باز با نمایش خیابانی زندگی ضربدر دو به نویسندگی وکارگردانی وبازیگری احسان فلاحیان توانست نظر هیئت داوران که متشکل از فریبا متخصص ، سمیه رضایی و مهدی لزیری را به خود وگروه نمایشی پاسارگاد معطوف کند .
در روز پنجشنبه ۳۰ شهریور ساعت ۱۶:۳۰ نمایش ضربدردو که با موضوع بنیان تحکیم خانواده در غالب ژانر کمدی و با تکنیک تئاتر نامرئی ومجادله آگستو بوال بود توانست مردم خوب ومهمان نواز اهر را شاد کند و با تماشاگر ارتباط خوبی برقرار کند .
بعد نمایش تماشاگر پیوسته ومدام گروه شرکت کننده البرزی ومخصوصا بازیگران نمایش خانم مرضیه ذاکری و آقایان نوید نوروزی و احسان فلاحیان را ایستاده تشویق کردند که این امر نشان از موفقیت گروه و رضایت مخاطب را به همراه داشت تا سرانجام در ۳۱ شهریور ماه ساعت ۱۷ روز اختتامیه، کرج به عنوان گروه اول و برتر انتخاب شد و رتبه اول بازیگری زن وتندیس خروس نشان به مرضیه ذاکری از شهرکرج رسید که تمام سالن با نظر داوران همسو بودند مرضیه ذاکری پشت تریبون رفت و ضمن تشکر از زحمات اداره کل فرهنگ‌ وارشاد اسلامی استان البرز و حوزه هنری استان از کارگردان وسرپرست گروه ،احسان فلاحیان، تشکر وقدردانی کرد واین جایزه را به همه مردم عزیزشهر اهر تقدیم کرد.
سپس جایزه بازیگری اول مرد ونشان خروس وتندیس ویژه رسید به احسان فلاحیان که تمام سالن یکصدا احسان را تشویق میکردند احسان فلاحیان بعد گرفتن جایزه درحالیکه شادی در صورت اومشخص نبود پشت تریبون رفته و از مادرش گفت ازسالها قبل که به جشنواره سراسری اهر آماده و قبل هر اجرا واختتامیه از مادرش میخواسته اورا دعا کند وحال مادرش نیست اوزنگ به تلفن مادر زده اما این بار کسی گوشی را پاسخ نداد اما جوابش را الان دراختتامیه گرفت فلاحیان جایزه خودش را به تنها غایب تیمش طراح فضا ولباس ودستیارش شایان فلاحیان تقدیم کرد و در نهایت جایزه ویژه و رتبه اول کارگردانی رسید به احسان فلاحیان وگروه نمایشی پاسارگاد توانست به عنوان گروه برگزیده جشنواره انتخاب شود اعضای دیگر نمایش خیابانی ضربدر دو سیده الین موسوی منشی صحنه و بهار ابهری عکاس و محمد حسین عالی نژاد طراح پوستر وبروشور ونوازندگان مهمان مسعود آذر پور و مجید جعفر پور بودند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.