تصویر
درخشش کاروان آموزش و پرورش استثنایی استان البرز در مسابقات فرهنگی و ورزشی کشور
24 تیر 1402 - 10:40
1
سلیمانی سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز از افتخارآفرینی کاروان کارکنان آموزش و پرورش استثنایی این استان در مسابقات فرهنگی و ورزشی کشور خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


سلیمانی سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز از افتخارآفرینی کاروان کارکنان آموزش و پرورش استثنایی این استان در مسابقات و کشور خبر داد.

وی گفت: بانوان اعزامی متشکل از چهار خانم در رشته‌های قرآن و عترت و ۵ ورزشکار در رشته‌های شطرنج و شودان توانستند با غلبه بر حریفان خود، رتبه‌های برتر این مسابقات را از آن خود کنند.
سلیمانی افزود: در بخش قرآن و عترت ،خانم حدیث براهویی در رشته صحیفه سجادیه، خانم شهناز نادعلی‌پور در رشته حفظ پنج جز قرآن کریم و خانم مهرانگیز خسروپور در رشته ترتیل به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند؛همچنین در بخش ورزشی خانم نسترن سلیمی مقام اول رشته شطرنج نابینایان و خانم حنانه درفشی مقام اول انفرادی رشته شودان را کسب کردند.
گفتنی است مدال برنز بخش تیمی رشته شودان نیز به استان البرز تعلق گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.