تصویر
درخشش کمانداران ساوجبلاغی درمسابقات کشوری
28 بهمن 1402 - 9:25
1
مسابقات کشوری رنکینگ تیراندازی با کمان کشور بعد یکسال رقابت سخت ، کمانداران محبوب شهرستان ساوجبلاغ توانستن با اقتدار عناوین و مدال های رنگی قابل توجهی را به نام خود ثبت نمایند.
ارسال توسط :
پ
پ

مسابقات کشوری رنکینگ تیراندازی با کمان کشور بعد یکسال رقابت سخت ، کمانداران محبوب شهرستان ساوجبلاغ توانستن با اقتدار عناوین و مدال های رنگی قابل توجهی را به نام خود ثبت نمایند.

محمد معدندار کماندار عضو تیم ملی تیراندازی با کمان ایران توانست نفر اول رنکینگ مسابقات کشوری شود و در آخرین دوره مسابقات که روز چهارشنبه ۲۵ بهمن برگزار شد توانست مدال برنز را بدست آورد .
سیدرسول ابوطالبی دیگر کماندار خوش آتیه ساجبلاغ نیز توانست در آخرین دوره مسابقات رنکینگ کشوری روز چهارشنبه ۲۵ بهمن با کسب مقام دوم ، مدال نقره این مسابقات را بر گردن خود بیاویزد.
جمعه ۲۷ بهمن نیز سایت تیراندازی با کمان ایران در مجموعه آزادی تهران شاهد رقابت قهرمان قهرمانان" تیراندازی با کمان ایران بود که خوشبختانه محمدمعدندار و سیدرسول ابوطالبی و محمدتقی حصاری سه کماندار محبوب هیو در لیست ۱۶ نفری دعوتی برای مسابقات "قهرمان قهرمانان" تیراندازی با کمان ایران بودند که آقای سیدرسول ابوطالبی توانست دراین روز بارانی و زیبا با کسب مدال برنز مسابقه قهرمان قهرمانان مقام سومی را در تاریخ قهرمان قهرمانان کشور به نام خود ثبت نماید.
در ضمن آقای محمد معدندار با کسب رنکینگ اول مسابقات و مدال برنز روز چهارشنبه ۲۵ بهمن متاسفانه بدلیل کسالت نتوانست امروز خود را به رقابت "قهرمان قهرمانان" برساند.
این درخشش افتخارآمیز را به این دو کماندار عزیز و خانواده های محترم و جامعه ورزشی شهرستان تبریک عرض می نماییم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.