تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج ۱۰۵ زندانی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج آزاد شدند پایان مرمت بقعه متبرکه امامزاده زید و رحمن(ع) شهرستان اشتهارد سخنگوی شورای شهر کرج : ساخت فیلم حماسی تپه کرجی ها تصویب شد پیام تبریک نماینده ولی فقیه استان البرز به دکتر پزشکیان رییس هیات فوتبال: البرز در تدارک جذب تیم لیگ برتری است هشدار اداره پست البرز بابت پیامک های جعلی کلاهبرداران تصادف خودرو با درخت در کرج یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج -قزوین استاندار: میزان مشارکت انتخاباتی البرز ۹ درصد افزایش یافت مراکز غیرمجاز رمز ارز به پرداخت ۱۱۷ میلیارد ریال هزینه برق مصرفی در البرز محکوم شدند ۱۳ نفر در البرز بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در البرز

درصدد ارتقا بسترهای رفاه، تفریح و آسایش مردم در استان هستیم
12 آبان 1401 - 10:51
1
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با تاکید بر اینکه باید بسترهای نشاط، سرگرمی و تفریح مردم فراهم شود، گفت: تمامی شهرستان های استان باید جشن ها و جشنواره هایی را برای این منظور برگزار کنند و در جامعه امید و نشاط را تسری دهند.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با تاکید بر اینکه باید بسترهای نشاط، سرگرمی و تفریح مردم فراهم شود، گفت: تمامی شهرستان های استان باید جشن ها و جشنواره هایی را برای این منظور برگزار کنند و در جامعه امید و نشاط را تسری دهند.

مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که روز پنجشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن دریافت گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در راستای برپای میز خدمت تحت عنوان چهارشنبه جهادی در محله های هدف شهرستان ، افزود: باید تمامی دستگاه ها با درک درستی از اقدامات قرارگاهی در کمترین زمان ممکن، اقدامات لازم را انجام دهند.
وی ادامه داد: مصوبات و دستوراتی که در قالب این قرارگاه و همچنین میزهای خدمت ذیل آن، اتخاذ می شود، از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه تاثر بسزایی در توانمندسازی مردم در محله های کم برخوردار دارد.
عبداللهی گفت: حتی کوچکترین اقدام مدیران در محله های هدف می تواند موجب رضایتمندی باشد به این دلیل که در گذشته اهمیت ویژه ای به این نقاط معطوف نبوده است.
وی افزود: جبران عقب ماندگی ها و ایجاد بسترهای رفاه، تفریح و آسایش مردم و از سوی دیگر برنامه ریزی های ویژه ای از جمله اشتغال، جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر، رسیدگی به زنان سرپرست خانوار و در مجموع، توانمندسازی محله ها را در دستور کار قرار داده ایم.
استاندار البرز گفت: راه اندازی نهضت ساخت اماکن ورزشی طی مشارکت دولت و خیرین نیز از جمله اهدافی است که بخصوص در ۶۶ محله هدف، دنبال می کنیم.
وی افزود: آموزش و پرورش استان باید مدارسی را برای ورزش خانواده ها و بویژه بانوان معرفی کند تا در روزهای تعطیل و خارج از ساعات حضور دانش آموزان در اختیار مردم قرار گیرد.
عبداللهی با تاکید بر اینکه باید بسترهای نشاط، سرگرمی و تفریح مردم فراهم شود، گفت: تمامی شهرستان های استان باید جشن ها و جشنواره هایی را برای این منظور برگزار کنند و در جامعه امید و نشاط را تسری دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.