درویش: دشمنان پرسپولیس باید بازخواست شوند!
  • مهر ۱۴, ۱۴۰۳ ساعت: 16:44
  • مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اظهارات بسیار تند خود استادیوم تختی را ترک کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آخرین لحظات بازی پرسپولیس و در حالی که هنوز این مسابقه در جریان بود، رضا درویش هنگامی که قصد ترک استادیوم تختی را داشت، با درخواست مصاحبه از سوی خبرنگاران مواجه شد و به سوالات آنها در […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اظهارات بسیار تند خود استادیوم تختی را ترک کرد.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آخرین لحظات بازی پرسپولیس و در حالی که هنوز این مسابقه در جریان بود، رضا درویش هنگامی که قصد ترک استادیوم تختی را داشت، با درخواست مصاحبه از سوی خبرنگاران مواجه شد و به سوالات آنها در مورد پرونده بیرانوند پاسخ داد و در یک گفتگوی جنجالی، مدعی شد که اگر این پرونده در کمیته استیناف به محرومیت بیرانوند نیانجامد، آن را به دادگاه عالی ورزش خواهد بُرد.

    * حکم محرومیت تعلیقی بیرانوند؟
    بسم الله الرحمن الرحیم عرض سلام و ادب دارم خدمت شما. به نظرم یکی از روزهای سیاه فوتبال ایران بعد از شبی که سقف قرارداد را چند ساعت مانده به پایان وقت بردند بالا، همین امشب بود. یکی از لکه‌های ننگ فوتبال ایران است و هیچ ادله قانونی برای این کار نیست و تمام این عزیزان که حکم را دادند، در جلسات خصوصی به من گفتند که هیچ امکان اینکه بشود حکم را تعلیق کرد وجود ندارد و همه مسئولان سه کمیته فدراسیون این را گفتند.

    این‌ها مشکلشان با پرسپولیس است. سه ساعت مانده به ارسال لیست آسیایی، سقف را بردند بالا. این یعنی چی؟ یعنی می‌خواهند با پرسپولیس مقابله کنند. مسئولش آمد عذرخواهی کرد از فلان تیم چون یک صحنه مشکوک بود، یعنی چه؟ یعنی من به شما وعده داده بودم و نتوانستم چیزی را به شما میدهم و عذرخواهی می‌کنم.

    بعد جالب است که پا روی پا می‌گذارند و میگویند ای اف سی و فیفا هستند، خودشان سیاسی هستند. چرا وقتی خودشان انجام میدهند مشکلی نیست و دیگران را متهم میکنند. هواداران باید بدانند آنها قهرمانی مکرر پرسپولیس را تاب نمی‌آورند و از همه ابزارها استفاده میکنند تا جلوی قهرمانی‌ها را بگیرند. من امروز با یکی از وکلا صحبت کردم، به من گفتند نمیخواهد دفاعیه بنویسید، همین آرا را بفرستید ما به شما قول می‌دهیم محکومیت صادر خواهد شد.

    * پس شما به استیناف شکایت خواهید کرد؟
    بله باید شکایت کنیم. از الان هم بگویم چه خواهد شد، استیناف هم چند ماه طول می‌دهد همانطور که الان طول دادند. چجوری دیشب کسی مصاحبه کرد و همان شبانه حکم دادند و نگذاشتند به صبح برسد. اما حکم ما قریب چهار ماه ماند و حرفهای مختلف و بهانه مختلف داشتند. عرض کردم که آنها با پرسپولیس مشکل دارند و هواداران باید هوشیار باشند. آنها بر نمی تابند که یک تیمی اینقدر هوادار دارد اما ما قهرمانی ما به پشتیبانی همین هواداران است. دیدید که رئیس فدراسیون آمد از تیمی دیگر عذرخواهی کرد ببخشید نتوانستم جام را به شما بدهم. در حالی که اگر عذرخواهی بود، باید برای پنالتی گرفته نشده ما در همان بازی (مس رفسنجان) عذرخواهی می‌کردند.

    به هر جهت وظیفه ما این است که حقوق مردم را به آنها بدهیم. ما تا جایی که بشود پیگیری میکنیم تا حقوقمان را به دست بیاوریم. ما میخواهیم روح جوانی که در ۲۳ سالگی فوت شد، شاد شود.

    * بیرانوند ۲۰ میلیارد جریمه شد.
    با خنده: اگر تخلفی هست پس چرا محرومیت نیست؟ نه این‌ها خودشان می‌دانند. وقتی در خلوت نشستند و حکم را نوشتند قهقهه زدند و گفتند چه کسی قرار است جواب این حکم را بدهد؟ به هر حال این هواداران پرشمار باید دانا و آگاه باشند و بدانند این ها دوست ندارند پرسپولیس را سرحال ببیننند. چرا دو ساعت قبل از این بازی حکم را دادند؟ چون خواستند ما استرس بگیریم. چرا دو روز قبل حکم ندادند؟چرا نگذاشتند فردا حکم بدهند؟ آنها خواستند سدی جلوی موفقیت ما باشند.

    * این پرونده را به دادگاه عالی ورزش خواهید برد؟
    یقینا! من همین امروز حکم را برای وکلای این دادگاه ارسال کردم همه آنها مبهوت ماندند. گفتند اصلا نمی‌خواهد دفاعیه بفرستید، همین رای را بفرستید ما حکم میدهیم.

    * مخاطب شما مهدی تاج است؟
    اصلا فرقی ندارد. هرکسی که از عدالت خارج کرد. فرقی ندارد و نباید اسم کسی را بیاوریم. هرکسی که دشمنی علنی با پرسپولیس دارد باید مورد بازخواست قرار بگیرد.

    ۲۵۷ ۲۵۱

    خبرآنلاین

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر