تصویر
درگاه دریافت مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در البرز راه اندازی شد
21 اسفند 1401 - 10:48
2
مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، گفت: تفاهم نامه‌‌ای به اسم همیار دانش بنیان منعقد شد و تفاهم نامه به این منظور است که هر مشکلی شرکت‌های دانش بنیان داشته باشند، می‌تواند با مراجعه به این سامانه مشکل خود را اعلام کند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، گفت: تفاهم نامه‌‌ای به اسم همیار دانش بنیان منعقد شد و تفاهم نامه به این منظور است که هر مشکلی شرکت‌های دانش بنیان داشته باشند، می‌تواند با مراجعه به این سامانه مشکل خود را اعلام کند.

امیر سرکندی، مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، در آیین تفاهم نامه همیار دانش بنیان، در خصوص وظایف کارخانه نوآوری، گفت: تولید اشتغال، ایجاد کمک به شرکت‌های دانش بنیان و حل مسائل استانی از جمله وظایف کارخانه نوآوری است.
وی با بیان اینکه کارخانه نوآوری حدود یک سال راه‌ اندازی شده است، بیان کرد: بعد از گذشت یک سال دستگاه‌های اجرایی، اداره کل‌ها و دستگاه‌های مربوطه جمع شده‌اند که در پایان سال دانش بنیان، تفاهم نامه‌ای به اسم همیار دانش بنیان را منعقد کنند.
سرکندی در خصوص تفاهم نامه همیار دانش بنیان، گفت: این تفاهم نامه به این منظور است که هر مشکلی شرکت‌های دانش بنیان داشته باشند، می‌تواند با مراجعه به این سامانه مشکل خود را اعلام کند.
وی افزود: تمام ادارات و مسؤولین موظف به پیگیری و حل مشکلات هستند.
سرکندی با اشاره به مشکلاتی که شرکت‌ها می‌توانند ثبت کنند، گفت: اگر مشکل خاصی در مجوز، شرکت در مناقصه‌ها، وام‌ها و.
.
.
.
وجود داشته باشد به صورت فوق‌العاده از طرف کارخانه برای رفع مشکلات پیگیری می‌شود.
منبع فارس برچسب ها: مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، گفت: تفاهم نامه‌‌ای به اسم همیار دانش بنیان منعقد شد و تفاهم نامه به این منظور است که هر مشکلی شرکت‌های دانش بنیان داشته باشند، می‌تواند با مراجعه به این سامانه مشکل خود را اعلام کند.
مدیر کارخانه نوآوری و صن

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.