تصویر
درگیری های زوج نظرآبادی عاقبت به قتل انجامید
12 دی 1401 - 12:40
1
رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در درگیری یک زوج میانسال در شهرستان نظرآباد یک خانم ۵۲ ساله پس ‏از به قتل رساندن همسر ۵۷ ساله اش اقدام به خودکشی کرد که با ورود پلیس به موضوع، نامبرده از مرگ نجات یافت.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در درگیری یک زوج میانسال در شهرستان یک خانم ۵۲ ساله پس ‏از به قتل رساندن همسر ۵۷ ساله اش اقدام به خودکشی کرد که با ورود پلیس به موضوع، نامبرده از مرگ نجات یافت.

سرهنگ "محمد نادربیگی" با اعلام این خبر بیان داشت: اوایل ماه جاری خبری مبنی بر ‏درگیری منجر به فوت یک زوج در شهرستان نظرآباد به پلیس اعلام و بلافاصله عوامل پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی ‏موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
‏ وی افزود: بررسی و تحقیقات کارآگاهان حاکی از این بود که در درگیری یک زوج میانسال یک خانم ۵۲ ساله اقدام به قتل همسر ‏خود کرده و سپس به وسیله دارو قصد خودکشی داشته که با ورود خانواده اش و پلیس به موضوع، از این اقدام پیشگیری شده ‏است.
‏ رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه اطرافیان این زوج بیان داشته اند که قاتل و مقتول به مدت طولانی با یکدیگر اختلاف ‏داشته و دائم در حال مشاجره بودند، اضافه کرد: با حضور عوامل اورژانس قاتل برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.
‏ سرهنگ نادر بیگی در پایان خاطرنشان کرد حل مسائل خانوادگی با کمک گرفتن ازمشاوران و روانشناسان از وقوع جنایات و حوادث ‏تلخ این چنین پیشگیری می کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.