تصویر
در آینده ای نزدیک  شاهد افتتاح پروژه های مهم عمرانی در گرمدره خواهیم بود
25 آبان 1402 - 17:21
1
دکتر مسعود نجفی به همراه تنی چند از معاونین و مدیران شهرداری به منظور خوش آمدگویی در محل دفتر امام جمعه شهر گرمدره حضور یافتند .
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر مسعود نجفی به همراه تنی چند از معاونین و مدیران شهرداری به منظور خوش آمدگویی در محل دفتر امام جمعه شهر حضور یافتند .

شهردار گرمدره طی این دیدار محضر امام جمعه محترم خیر مقدم عرض نموده و برای ایشان از درگاه پروردگار توفیق طریق مسئلت نمود .
ایشان با اشاره به عملکرد ۱۵ ماهه شهرداری در حوزه های عمرانی ، ، و مجموعه اقدامات شهرداری اشاره داشت ، به حول قوه الهی در آینده ای نزدیک و در هفته های آتی شاهد افتتاح پروژه های مهم عمرانی در این شهر خواهیم بود .
در ادامه حضرت حجت السلام و المسلمین دکتر سرشارضمن خداقووت به دکتر نجفی شهردار و پرسنل زیر مجموعه ایشان به واسطه کارهای عمرانی و فرهنگی صورت گرفته در این مدت زمان کوتاه اشاره داشتند تا با همدلی مسائل شهر ان شاءالله بیش از پیش مرتفع و محقق خواهد شد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.