تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

در بحث جوانی جمعیت البرز جزو ۳ استان ویژه کشور است
04 تیر 1402 - 16:56
1
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از قرار گرفتن البرز در بین 3 استان شرایط خاص کشور در بحث جوانی جمعیت خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


معاون و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از قرار گرفتن البرز در بین ۳ استان شرایط خاص کشور در بحث جوانی جمعیت خبر داد.

مهران افشاری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل با حضور در نشست مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده اظهار کرد: امروز آخرین روز از هفته ازدواج است و ما در این هفته برنامه های بسیار متنوع و متعددی را برای جوانان تدارک دیده بودیم.
وی افزود: در این هفته با حمایت استاندار و همکاری دستگاه های مختلف توانستیم جشن ازدواج ۱۱۰ زوج البرزی را در برگزار و در سایر شهرستان ها نیز برنامه ای از این دست اجرا کنیم.
افشاری اضافه کرد: همچنین در این هفته نمایشگاه هفته ازدواج در مجموعه انقلاب اسلامی کرج برپا شد که تا ۱۰ تیر ادامه داشته و میزبان عموم شهروندان خواهد بود.
وی عنوان کرد: در این نمایشگاه هر شب نیز برنامه شاد و مفرح جنگ شادی برگزار می شود.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل خاطر نشان کرد: امروز و با حضور حجت الاسلام و المسلمین متقی فر مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه وزارت ورزش و جوانان، ۲ مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در استان البرز افتتاح می شود.
وی تصریح کرد: در بحث جوانی جمعیت البرز جزو ۳ استان دارای شرایط خاص در کشور قرار گرفته و از این رو همه می بایست در راستای ازدواج جوانان و جوانی جمعیت، فرهنگ سازی کرده و وظیفه و مسئولیت خود را با جدیدت و به نحو احسن انجام دهیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.