تصویر
در توسعه ورزش در سطح عمومی شهرستان نظرآباد باید اقدام کرد
19 مرداد 1402 - 8:40
4
نظامی سرپرست اداره ورزش و جوانان باحضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی امام جمعه شهرستان نظرآباد باایشان دیدار کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

نظامی سرپرست اداره ورزش و جوانان باحضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی امام جمعه شهرستان باایشان دیدار کردند.

حاج آقا موسوی امام جمعه شهرستان نظرآباد دراین دیدار ضمن تبریک انتصاب، ازحضور یک مدیر جوان در اداره ورزش و جوانان این شهرستان و اعلام این موضوع که ازظرفیت جوانان دراین حوزه بیشتر باید استفاده کرد ابراز خرسندی کردند و فرمودن:در توسعه ورزش به ویژه توسعه ورزش همگانی در سطح عمومی شهرستان باید اقدام کرد.

ورزش های پایه و باقدمت و دارای پیشینه و قهرمان پرور در شهرستان باید روز به روز بیشتر شود و توسعه در این حوزه باید براساس پتانسیل های موجود در توسعه ورزش در بحث همگانی و قهرمانی باشد که موجبات پویائی و سلامتی جسم و روح جامعه را فراهم سازد.
امام جمعه شهرستان نظرآباد با تاکید بر فعالیت ویژه در حوزه جوانان اضافه کرد:موضوعات حوزه جوانان در بحث ازدواج به ویژه ترویج فرهنگ ازدواج آسان باید در صدر موضوعات مرتطبت با جوانان قرارگیرد.
استفاده از ظرفیت های مشارکت های با حضور پررنگ سازمان های مردم نهاد در دو بخش شهری و روستائی باعث بالا بردن سطح امید به زندگی و تقویت نشاط اجتماعی خواهد شد.
حاج آقا موسوی با اشاره به این موضوع که،روسای تمامی ادارات در حوزه جوانان جهت پیشبرد اهداف در این حوزه مهم باید مطالبه گر باشند افزود:توجه به همه موضوعات پیرامون جوانان و پیگیری یک موضوع خاص و حائظ اهمیت در موضوع جوانان باید در دستور کار ادارات و متولیان این امر قرارگیرد.
ایشان اضافه کردند:انسجام بخشی و اعتبار بخشی به فعالیت های اداره ورزش و جوانان در هردوبخش در گرو برگزاری برنامه های و در سطح عمومی است که موجب ظرفیت سازی و جذب امکانات ورزشی و بالا بردن سرانه ورزشی خواهد شد.
حفظ اتحاد و همبستگی آحاد مختلف مردم در یک گردهمائی ورزشی یا همایش پیاده روی خانوادگی یا یک جشن آئینی مذهبی تحقق خواهد یافت.
در این دیدار،نظامی سرپرست اداره ورزش و جوانان به ارائه برنامه های مورد نظر در توسعه ورزش همگانی و پرورش قهرمانان ورزشی بااستفاده از ظرفیت های موجود و بالا بردن مشارکت های اجتماعی و بهره مندی از پتانسیل های سازمان های مردم نهاد پرداخت.
?نظامی با اشاره به این موضوع که پیگیر خواهیم بود که ورزش در سطح شهر و روستاها نهادینه شود اعلام کرد: برای تمامی هیأت های ورزشی برنامه های ویژه خواهیم داشت تا تمامی علاقمندان این فرصت را پیدا کنند که در رشته ی مورد علاقه خود فعالیت شایسته ای داشته باشند.
نظامی افزود با توجه به شناخت جوانان نخبه و قابل اعتماد درشهرستان برنامه هایی در این حوزه اماده اجرا خواهیم داشت تا بتوانیم این حوزه را تقویت و پویاتر کنیم.
پیگیری مصوبات شورای ورزش و ستاد ساماندهی امورجوانان به جهت بالا بردن سطح سرانه ورزشی،جذب ظرفیت های ویژه توسعه زیرساخت های ورزشی و اعتبارات بخش تسهیلات اشتغال و ازدواج حوزه جوانان در دستور کار خواهد بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.