تصویر
در حال ساماندهی و نظامند کردن هیئت های ورزشی هستیم
03 تیر 1402 - 15:23
شناسه : 574741
1
شب گذشته، برنامه تلویزیونی " ورزش البرز " که به صورت زنده و مستقیم از سیمای البرز پخش می شد، میزبان مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بود.
ارسال توسط :
پ
پ


شب گذشته، برنامه تلویزیونی " ورزش البرز " که به صورت زنده و مستقیم از سیمای البرز پخش می شد، میزبان بود.

بهزاد فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز شب گذشته (جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲) با حضور در برنامه زنده تلویزیونی " ورزش البرز " پاسخگوی سئوالات مجری و بینندگان این برنامه شد.
فروغی در ابتدا با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال اظهار کرد: برای سرپرستی هیئت بسکتبال ۳ نفر را به فدارسیون معرفی کردیم و انتخاب توسط فدراسیون صورت گرفت.
وی افزود: برای جلوگیری از مهندسی انتخابات بسکتبال، شرط گذاشتیم کسی که به عنوان سرپرست معرفی می شود نباید به عنوان رئیس برای مجمع انتخاباتی کاندید شود .
فروغی تأکید کرد: بسکتبال استان البرز برای عبور از مشکلات، نیاز به همدلی و اتحاد داردوی در ادمه با بیان این که " ۱۳ مجمع انتخاباتی در طول این ۹ ماه برگزار کردیم " گفت: خود را امانت دار ورزش می‌دانم و تمام سعی‌ام این است که در مدت مسئولیت، وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهم .
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به این که " در حال ساماندهی و نظامند کردن هیئت های هستیم " عنوان کرد: همایش " دامان " اقدام ارزشمندی در جهت تجلیل از والدین قهرمانان ورزشی استان بودوی با بیان این که " با مساعدت و حمایت استاندار محترم، موفق شدیم ترک تشریفات چند سالن ورزشی را بگیریم " اظهار کرد: البرز مسئولان‌ دلسوز و همراهی دارد و شخصا از تمامی مسئولان استان از جمله استانداری، نمایندگان و شورای شهر برای حمایت از ورزش قدردانی می‌کنم.
فروغی با اشاره به تعمیر و تجهیز سالن نشاط برای فعالیت هیئت والیبال گفت: باید سعی کنیم بخش خصوصی به ورزش ورود کند و لازم است که ما نیز شرایط حمایت از این بخش را فراهم کنیم وی اضافه کرد: با توجه به شرایط فعلی؛ برای حل بخشی از مشکلات اعتباری و مالی هیچ چاره‌ای نداریم، جز این که به سمت بخش خصوصی برویم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که " برای رعایت حقوق و انتظارات جامعه ورزش با هیچ کس تعارف نداریم " خاطرنشان کرد: درب اتاق بنده به روی همه‌ی مردم باز است و هر کجا مشکلی دیدند به ما اطلاع دهند.
وی از تعامل و ارتباط بیش از پیش اداره کل با مؤسسین باشگاه‌های ورزشی خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته، قرار شد شرکت نفت در احداث مجموعه به ورزش استان کمک کند.
فروغی ادامه داد: هیئت‌‌های ورزشی دارای سالن (ترک تشریفات شده) موظفند که با قیمت کارشناسی روز، اجاره سالن را پرداخت کنند .
وی تأکید کرد: بر موضوع بازرسی از باشگاه‌های ورزشی جهت رعایت قانون و حقوق مردم، تأکید داریم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: سالن ۶ هزار نفری به عنوان دو پروژه مهم و ویژه استان به نهاد ریاست جمهوری معرفی شده و با حمایت مجموعه استانداری در تلاشیم تا این پروژه هر چه زودتر به اتمام برسد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.