تصویر
در راستای رعایت حقوق مصرف کننده ،نظارت و بازرسی ها در بازار باید افزایش یابد
05 مهر 1402 - 9:38
1
عزیزاله افضلی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در دیدار با مدیرکل صمت و معاونان این سازمان بر لزوم افزایش نظارت و بازرسی ها در بازار در راستای جلوگیری از سو استفاده های احتمالی سوداگران و رعایت حقوق مصرف کنندگان تاکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

عزیزاله افضلی سرپرست معاونت هماهنگی امور استانداری البرز در دیدار با مدیرکل صمت و معاونان این سازمان بر لزوم افزایش نظارت و بازرسی ها در بازار در راستای جلوگیری از سو استفاده های احتمالی سوداگران و رعایت حقوق مصرف کنندگان تاکید کرد.

انصاری مدیرکل صمت استان البرز در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد حوزه‌های مختلف اداره کل ارائه کرد.
درادامه عزیزاله افضلی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی ضمن تبریک گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با تشکر از مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت ونقش خطیر آنها در بخش‌های مهم اقتصادی، بر همکاری و جذب بیش از پیش سرمایه گذاران در استان البرز تأکید کرد و ابراز داشت با اطلاع یابی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به روز و بهینه در بخش‌های بزرگ تولیدی، صنعتی و معدنی می‌توانیم شاهد شکوفایی چرخه تولید و ایجاد اشتغال بهتر در این استان باشیم.
وی در پایان لزوم نظارت و بازرسی‌ها بر بازار جهت سواستفاده های احتمالی سوداگران جهت رعایت حقوق مصرف کننده همچنین بررسی وضعیت اصناف، کسبه، بازاریان و گروه‌های صنفی اولویت و حمایت تمام دستگاههای اجرائی استان را خواستار ش

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.