تصویر
در سال تحصیلی جدید، ۸ کُد مدرسه به فضاهای آموزشی شهرستان افزوده خواهد شد
31 مرداد 1402 - 10:40
2
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر البرزی و باحضور مدیران عضو جلسه مذکور در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر البرزی و باحضور مدیران عضو جلسه مذکور در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

دکتر البرزی در این جلسه گفت: با پیگیری‌های انجام شده، در سال تحصیلی جدید ۸ کد مدرسه به فضاهای آموزشی شهرستان و در شهر مهستان افزوده خواهد شد.
وی افزود: مدرسه شهید البرزی، مدرسه شهید نورعلی بابایی و مدرسه شهید وادی‌زاده در فاز ۷ و مدرسه شهیداحمدی روشن در فاز ۱ ، مدارسی هستند که تا نیمه شهریور ماه آماده و به چرخه آموزشی شهرستان اضافه خواهد شد و نقش مهمی در کم کردن تراکم دانش آموزان در مدارس شهر مهستان خواهد داشت.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: این مدارس با بازدیدهای مستمر فرمانداری تا روزهای منتهی به سال تحصیلی جدید آماده سازی و تکمیل خواهد شد.
دکترالبرزی در بخش دیگری از سخنان خود، از کلنگ زنی ۱۱ مدرسه جدید در آینده نزدیک در فازهای مختلف شهر مهستان توسط شرکت عمران و بنیاد نصر خبر داد و بر بهسازی مدرسه تیزهوشان تأکید کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.