تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

در سند راهبردی بایستی اولویت ها و مسائل کلیدی و اساسی مشخص شود
30 مرداد 1402 - 15:02
2
جلسه ستاد سند راهبردی شهرستان چهارباغ با حضور جعفری فرماندار،شاکر معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و رامجین ، رییس بنیاد مسکن ، رییس اداره آب وفاضلاب، سرپرست اداره محیط زیست شهرستان در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه ستاد سند راهبردی شهرستان با حضور جعفری فرماندار،شاکر معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و رامجین ، رییس بنیاد مسکن ، رییس اداره آب وفاضلاب، سرپرست اداره محیط زیست شهرستان در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

در این نشست روسای ادارت آبفا،محیط زیست و بنیاد مسکن به ارائه گزارش برنامه ها و پروژه های انجام شده و در دست اقدام پرداختند و در ادامه، سند تدوینی نظام مسائل شهرستان در بخش های مربوطه بر اساس اطلاعات و دیتاهای تجمیع شده با نگاه و چشم انداز زمانی متفاوت(کوتاه،میان،بلند مدت) بررسی و واکاوی شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار داشت: در سند راهبردی بایستی اولویت ها و مسائل کلیدی و اساسی مشخص شده، و تمامی دستگاهها از جمله مجموعه محیط زیست بصورت دقیق میزان آلودگی هوا، آلودگی های صنعتی منطقه، بحران مربوط به تنش آب و نیاز سنجی میزان آب شرب مورد نیاز با برنامه ریزی مدیریت مصرف و حفر چند حلقه چاه مجاز در بلند مدت و نیازسنجی مصرف سال آینده ، شناسایی تنوع زیستی، اخرین وضعیت کنترل و نظارت بر مدیریت پسماند، زباله و نخاله های ساختمانی ، و در بخش آبفا برخورد قانونی با انشعابات غیرمجاز و پیگیری اصلاحات مورد نیاز در انتقال شبکه شهری و روستایی و آمادگی های لازم در زمان وقوع بحران احتمالی صورت پذیرد.
فرماندار در ادامه افزود: اولویت های مهم همه ادارات شهرستان با برنامه ریزی براساس نظام مسائل و نقاط ضعف و قوت، تهدید و فرصت ها تنظیم شود و با جدیت تا حصول نتایج مثبت برای رضایت مندی شهروندان شهرستان پیگیری و عملیاتی گردد.
وی به نکاتی که باید توسط این شورا رعایت شود اشاره کرد و گفت: بهتر است از روزمرگی پرهیز شده و با تلاش جهادی همه دستگاهها به تصمیمات تخصصی و بنیادی دست پیدا کنیم.
در این نشست روسای ادارات مجزا به سند راهبردی تدوینی شهرستان با بررسی تخصصی موضوعات اشاره نموده و اعلام کردند، به دنبال احصا و پیگیری مهم‌ترین مسائل قابل حل در شورای راهبردی هستیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.