تصویر
در سیستم گزینش به هیچ وجه بدنبال مچ گیری از افراد نیستیم
03 آبان 1401 - 11:10
3
دکتر «محمود مظفر» مدیر کل هسته گزینش بهزیستی کشور با همراهی زارعی معاون هسته و اکبرپور کارشناس هسته مرکزی گزینش به منظور تبادل نظر با مدیر کل استان و معاونین ستادی و بررسی عملکرد دفتر گزینش در البرز حضور یافتند.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر «محمود مظفر» مدیر کل هسته گزینش بهزیستی کشور با همراهی زارعی معاون هسته و اکبرپور کارشناس هسته مرکزی گزینش به منظور تبادل نظر با مدیر کل استان و معاونین ستادی و بررسی عملکرد دفتر گزینش در البرز حضور یافتند.

در این روز طی جلسه ای ضمن دیدار با »وجیهه محمدی فلاح» مدیر کل بهزیستی البرز و اعضاء شورای معاونین بهزیستی البرز به تبادل نظر و بررسی موضوعات مد نظر پرداختند.

دکتر مظفر مدیرکل هسته مرکزی گزینش هدف از این حضور را بررسی عملکرد دفاتر استانی، استفاده از نظرات و دیدگاه ها و تجربیات همکاران در استانها برشمرد و بیان کرد : با توجه به اینکه دو سال شرایط کرونایی داشتیم تصمیم بر این بازدیدهای میدانی گرفتیم و استان البرز به دلیل شرایط ویژه ای که دارد جز اولین استانهایی است که جهت بازدید و عرض خداقوت خدمت همکاران انتخاب کردیم.
مدیر کل هسته مرکزی گزینش با اشاره به اهمیت گزینش در نظام اداری کشور، چکیده و خلاصه سخنان حضرت امام خمینی (ره) در خصوص گزینش را بیان و خاطرنشان کرد: در سیستم گزینش به هیچ وجه بدنبال مچ گیری از افراد نیستیم و هدف دستگیری و اصلاح و جذب افراد صالح برای شایسته گزینی است.
دکتر مظفر با اشاره به مبانی گزینش در نظام اداری توجه به دو مقوله نماز و حجاب را مورد تأکید قرار داد و افزود : در این زمینه باید کار اصلاحی و ارشادی داشته باشیم اگر کسی نواقصی دارد با ارشاد و دعوت به مطالعه و تحقیق عمل نمائیم.
در ادامه این جلسه وجیهه محمدی فلاح مدیر کل بهزیستی استان البرز ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مدیرکل هسته مرکزی گزینش و هیئت همراه وی در استان البرز گزارش مبسوطی از وضعیت ایران کوچک و خدمات این اداره کل به جامعه هدف ارائه نمود و پس از آن سایر اعضاء شورای معاونین بهزیستی البرز به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.