تصویر
در فهرست دو درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفت
07 آبان 1401 - 11:09
2
دکتر رضا عزتی عضو هیئت علمی و استاد گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بر اساس داده های منتشره توسط تیم تحقیقاتی دانشگاه استنفورد که در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۲ در مجله PLOS به چاپ رسیده است ،.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر رضا عزتی عضو هیئت علمی و استاد گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بر اساس داده های منتشره توسط تیم تحقیقاتی دانشگاه استنفورد که در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۲ در مجله PLOS به چاپ رسیده است ،.
.

با بررسی و ارزیابی داده‌های پایگاه اسکوپوس و معرفی فهرست ۱۰۰ هزار دانشمند پر استناد در تمامی رشته‌ها و نیز دانشمندان دو درصد برتر حوزه‌های علمی ، توانست برای دومین بار در لیست دو درصد دانشمندان برترجهان قرار گیرد.
طبق این گزارش؛ لیست اعلام‌شده از سوی دانشگاه استنفورد بر اساس بررسی سوابق تحقیقاتی سال ۲۰۲۱ و بر پایه ارزیابی ۵ فاکتور بوده که یکی از آنان استنادات بالای مقالات تحقیقی و سهم تأثیرگذاری آنها در پیشرفت حوزه‌های تخصصی جهان است.
دکتر عزتی دارای بیش از ۲۱۰ مقاله علمی ,, ISIعلمی -پژوهشی و کنفرانس‌های معتبر علمی داخلی و خارجی است، ودر حوزه ریاضیات فازی تحقیق می نماید.
وی دارای مدرک دکتری ریاضی کاربردی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات بوده و عضو هیات تحریریه و مدیر داخلی مجله Mathematical Sciences نمایه شــده در سایت تامسون رویترز(ISI) می باشد، در حال حاضر دکتر عزتی ریاست دانشکده مدیریت و حسابداری واحد کرج را عهده دار می باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.