تصویر
در نظام جمهوری اسلامی انتخابات توسط خود مردم برگزار می شود
09 بهمن 1402 - 13:35
3
خداداد کاشفی فرماندار و رئیس هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری شهرستان فریس در دیدار با سربازرسان، سرگروهان فناوری اطلاعات و ارتباطات و اعضای هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان فردیس با تأکید بر لزوم تحقق راهبرد چهارگانه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت مد نظر رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: آسیب شناسی دوره‌های گذشته انتخابات و بررسی نقاط ضعف و قوت آنها می‌تواند چراغ راهی برای برگزاری انتخابات اسفندماه باشد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار و رئیس هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری شهرستان فریس در دیدار با سربازرسان، سرگروهان فناوری اطلاعات و ارتباطات و اعضای هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان با تأکید بر لزوم تحقق راهبرد چهارگانه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت مد نظر رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: آسیب شناسی دوره‌های گذشته انتخابات و بررسی نقاط ضعف و قوت آنها می‌تواند چراغ راهی برای برگزاری انتخابات اسفندماه باشد.

وی افزود: برگزاری انتخابات، مظهر اقتدار و مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با تلاش عوامل اجرایی و نظارت و مشارکت آحاد مردم به نقطه عطف عشق مردم به ایران تبدیل می شود.
با تاکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی انتخابات توسط خود مردم برگزار می گردد افزودند: آراء مردم به عنوان امانتی الهی نزد دست اندرکاران برگزاری انتخابات می باشد
وی بیان داشت: عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی باید در نهایت قانون‌مداری، دقت و امانتداری انتخابات را برگزار کرده و با تمام وجود از تک تک آرای مردم حفاظت کنند.
در ادامه فیضی رئیس ستاد انتخابات شهرستان فردیس به تشریح تقسیمات و تعداد شعب پرداختند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.