تصویر
دستاوردهای اداره گاز کمالشهر برای نمازگزاران نماز جمعه تشریح شد
20 خرداد 1402 - 15:38
3
رئیس اداره گاز کمالشهر با حضور در نماز جمعه این هفته با ایراد سخنان پیش از خطبه و با برپایی میز خدمت دستاوردهای این اداره را برای ساکنان این بخش از کرج تشریح کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


رئیس اداره گاز کمالشهر با حضور در نماز جمعه این هفته با ایراد سخنان پیش از خطبه و با برپایی میز خدمت دستاوردهای این اداره را برای ساکنان این بخش از تشریح کرد.

رضا شفیع زاده رئیس اداره گاز کمالشهر با حضور در نماز جمعه کمالشهر و سخنرانی پیش از خطبه ها با بیان تاریخچه گازرسانی به این شهر اظهار کرد: حدود سال های ۸۵ و ۸۶ بود که نخستین منازل در این بخش از کرج گرمای گاز را در خود احساس کردند و از آن سال ها به تدریج همه بخش های از نعمت گاز بهره مند شدند.
وی ادامه داد: در این راستا و برای گازرسانی به مردم کمالشهر ایستگاه های متعددی احداث شده است و با اتمام گازرسانی به مناطق شهری در کمالشهر تلاش کردیم تا گازرسانی به روستای هلجرد هم محقق شود.
رئیس اداره گاز کمالشهر خاطرنشان کرد: وجود موقعیت مکانی شهرک صنعتی بهارستان در کمالشهر موجب شده تا این بخش از کرج اهمیت زیادی داشته باشد، از این رو تلاش کردیم تا با گازرسانی به تمام واحدهای صنعتی در این شهرک گام مهمی در توسعه صنعتی کشور برداشته شود.
شفیع زاده در ادامه سخنانش به ناترازی گاز در زمستان سال گذشته اشاره کرد و گفت: در آن روزهای سخت و آن شرایط دشوار دوشادوش استان و کشور تلاش کردیم تا گاز مناطق مسکونی قطع نشود و خدا را شکر توانستیم گاز پایدار با همه مشکلات بسیار زیاد در زمستان برای شهروندان تامین کنیم.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه حدود ۱۵ تا ۱۶ سال از گازرسانی به کمالشهر می گرد رعایت نکات ایمنی در دستور کار شهروندان باشد تا خدایی نکرده آسیبی متوجه مشترکان نگردد.
او ادامه داد: تمام مکانیسم های لازم برای جذب مشترک در اداره گاز کمالشهر فراهم شده و جایی برای استفاده غیر مجاز از گاز وجود ندارد و چون این موهبت الهی جزء بیت المال محسوب می شود برای جلوگیری از مصرف غیر مجاز هر مشترکی که کنتور ندارد، در اسرع وقت اقدام نموده و مساعدت به عمل می آید.
رئیس اداره گاز کمالشهر بیان کرد: ایستگاهها، دریچه ها و رگولاتور و سایر تجهیزات گاز متعلق به مردم می باشند و از همه شهروندان درخواست دارم در حفظ و نگهداری آن کوشا بوده و در صورت مشاهده تخریب، با ۱۹۴ یا ۱۱۰ تماس گرفته شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.