تصویر
دستاوردهای اقتصادی دولت برای مردم تبیین شود
09 مرداد 1401 - 12:10
1
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان نقش موثر دانشگاه ها در جهاد تبیین گفت: امروز باید دانشگاه ها، دانشجویان و اساتید کمک کنند تا اقدامات، دستاوردها و عملکرد اقتصادی دولت برای عموم مردم تبیین شود.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی ،امنیتی و استاندار البرز با بیان نقش موثر دانشگاه ها در جهاد تبیین گفت: امروز باید دانشگاه ها، دانشجویان و اساتید کمک کنند تا اقدامات، دستاوردها و عملکرد دولت برای عموم مردم تبیین شود.

مرتضی ولی پوری در نشست شورای راهبردی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان البرز با حضور روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی ضمن تسلیت ایام سوگواری سالارشهیدان (ع) افزود: دانشگاه‌ها نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در رفع چالش‌های استان با استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی در موضوع اقتصاد دانش بنیان دارند.
وی با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب به سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین بیان داشت: مسیر حرکت در راستای این شعار برای همه ما مشخص شده بنابراین همه باید با هر آنچه در توان دارند پای کار باشند و با ارایه ایده‌ها و برنامه‌های عملیاتی، زمینه تحقق منویات رهبری را فراهم کنند.
ولی‌پوری یادآورشد: این نشست برای بحث و تبادل نظر پیرامون مسایل دانشگاه‌ها و برداشتن گام‌های موثر و بلند در راستای رفع مسایل تشکیل شده است و لازم است با تقویت و توسعه دانشگاه‌ها با استفاده از پتانسیل پژوهشی و بهره‌برداری از مزیت فناوری گام های موثرتری را برداریم.
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در ادامه بر استفاده از نیروهای انقلابی و ارزشی در زمینه‌های ، اجتماعی و سیاسی و اقتصادی تاکید کرد.
وی موضوع مهم دیگر را تقویت نشاط سیاسی در جامعه خواند و گفت: در سال تحصیلی جدید، کلاس‌های درس با در نظر گرفتن بیماری کرونا چه حضوری و چه غیرحضوری باشد، باید ایجاد زمینه‌های ارتقاء نشاط سیاسی و اجتماعی در بین قشر دانشجو که مورد تاکید بوده و هست در دستور کار دانشگاه ها قرار دهند.
ولی پوری همچنین با اشاره به برگزاری ۱۴ جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز برای بررسی مشکلات عدیده اجتماعی و فرهنگی افزود: دانشگاه ها می‌توانند با ارایه طرح های مطالعاتی و تخصصی و کاربردی نقش بسزایی در پیشبرد اهداف این قرارگاه داشته باشند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز هدف از برگزاری جلسات را تعیین مصوبات راهبردی، پیگیری و تحقق کامل آنها خواند و گفت: براین اساس تاکید می شود دانشگاه خوارزمی با انتخاب دبیر توانمند، کارآمد و پیگیر، خروجی و مثمرثمر بودن جلسات شورای راهبردی را تقویت کند.

در نشست شورای راهبردی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان البرز مسایل و مشکلات دانشگاه ها مورد بررسی قرار گرفت و براستفاده از پتانسیل های مراکز آموزش عالی تاکید شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.