تصویر
دستاوردهای معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز در دولت سیزدهم
08 شهریور 1402 - 15:31
0
الماسی معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز همزمان با هفته دولت، دستاوردهای شاخص این معاونت را در یک سال اخیر تشریح کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

الماسی معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز همزمان با هفته دولت، دستاوردهای شاخص این معاونت را در یک سال اخیر تشریح کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای شاخص این معاونت در دولت سیزدهم اظهار کرد: اهمیت و نقش تعیین کننده دوره متوسطه اول و همچنین نقش دوره متوسطه دوم نظری، فنی حرفه‌ای و کاردانش در سرنوشت افراد و نتایج این دوره به عنوان خروجی آموزش و پرورش، در معرفی جایگاه این معاونت تاثیرگذار است که در اینجا به برخی از دستاوردهای شاخص این معاونت اشاره می‌کنم:
– اجرای موفق پروژه مهر در سطح استان البرز
– راهیابی ۳۹ گروه به مرحله کشوری نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی
– اجرای طرح داناب با حضور فعال ۶۰۰۰ هزار دانش آموز با همکاری جهاد دانشگاهی و سازمان آب منطقه‌ای استان البرز
– راهیابی ۲ تن از معلمان دوره اول متوسطه به مرحله کشوری رویداد " الف تا"
– اجرای طرح کاغذ های ماندگار
– راهیابی ۷ گروه در بخش حضوری و ۱۴ گروه در بخش غیر حضوری در محورهای ارائه شده در نوزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر طرح شهید کاظمی آشتیانی
– کسب سه رتبه کشوری در محور روش تدریس درس عربی
– کسب یک رتبه کشوری در محور طراحی و تولید انیمیشن آموزشی درس عربی
– کسب دو رتبه کشوری در مسابقه طراحی و تولید نماهنگ آموزشی درس عربی
– راهیابی ۱۳ اثربه مرحله کشوری دومین جشنواره الگوی برتر تدریس فنی
– راهیابی ۸ گروه به مرحله کشوری جشنواره نوآوری
و ده ها دستاورد دیگر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.