تصویر
دستبند پلیس بر دستان جاعل چهارباغ
07 دی 1401 - 13:08
2
فرمانده انتظامی استان گفت: شخصی که با جعل اسناد و مجوز های ساخت و ساز اقدام به ۱۵۶ ‏میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود در شهرستان چهارباغ دستگیر شد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی استان گفت: شخصی که با جعل اسناد و مجوز های ساخت و ساز اقدام به ۱۵۶ ‏میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود در شهرستان دستگیر شد.

سردار "" در این خصوص بیان داشت: به دنبال برخورد قاطع ‏دستگاه قضائی با تغییر کاربری اراضی و تخریب بناهای ساخته شده در اراضی کشاورزی، یکی از کلاهبرداران با ‏سوء استفاده از ناآگاهی شهروندان غیر بومی با جعل اسناد مجوزهای ساخت اقدام به فروش زمین های کشاورزی به افراد ‏ناشناس می کرد.
‏ وی افزود: در ادامه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان چهارباغ از موضوع مطلع و شناسایی مخفیگاه و ‏دستگیری او را در دستور کار خود قرار دادند که پس از چندین هفته تلاش و اقدام پلیسی در نهایت متهم در یکی از ‏استان های همجوار دستگیر شد.
اضافه کرد: بررسی‌های تکمیلی حاکی از این است که متهم با فراهم کردن زمینه سفر ‏قصد گریختن به یکی از کشورهای اروپایی را داشته که با هوشیاری ماموران دستگیر شد.
گفت: کارشناسان ارزش کلاهبرداری های صورت گرفته توسط متهم را حدود ۱۵۶ میلیارد تومان برآورد ‏کرده‌اند.
‏ این مقام ارشد انتظامی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب ‏روانه زندان شد به شهروندان توصیه کرد: در انجام معاملات ملکی حتما از اصالت اسناد ارائه شده توسط فروشنده ‏اطمینان حاصل کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.