تصویر
دستبند پلیس بر دستان خانم قاچاقچی
11 خرداد 1402 - 8:32
0
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۳۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه یک زن توزیع کننده مواد مخدر در منطقه باغستان شهر کرج خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۳۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه یک زن توزیع کننده مواد مخدر در منطقه باغستان خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات مشترک اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و فاتب، فعالیت گسترده یک زن در حوزه قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان های البرز و تهران محرز شد.
وی افزود: در ادامه پس از تلاش های اطلاعاتی گسترده مخفیگاه متهم و محل نگهداری مواد مخدر در محله باغستان شهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی ماموران نسبت به دستگیری نامبرده اقدام کردند.
جانشین اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۳۷ کیلو ۸۹۱ گرم تریاک کشف و پس از تشکیل پرونده به همراه نامبرده به مراجع قضائی ارسال شد.
سرهنگ نادربیگی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات شبانه روزی پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر بخشی از تلاش های ماموران انتظامی برای تامین امنیت و آرامش شهروندان است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.