تصویر
دستبند پلیس بر دستان عاملان ایجاد درگیری در مراسم عزاداری حسینی در شاهین ویلا
01 شهریور 1402 - 16:12
4
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامي استان گفت: 2 نفر از اوباش منطقه شاهین ویلا کرج که با ایجاد درگیری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت مراسم عزاداری حسینی و ایجاد مزاحمت برای عزاداران کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: ۲ نفر از اوباش منطقه شاهین ویلا که با ایجاد درگیری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت مراسم عزاداری حسینی و ایجاد مزاحمت برای عزاداران کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " پیمان لطیفی " در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع درگیری بین ۲ نفر از اوباش منطقه شاهین ویلا در یکی از هیئات مذهبی که منجر به ایجاد بی نظمی و مزاحمت برای عزاداران حسینی شده بود، دستگیری متهمان در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فراجا در البرز قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با رصد اطلاعاتی پس از شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان، با هماهنگی مقام قضائی آن ها را در دستگیر کردند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به جرم خود مبنی بر ایجاد مزاحمت و بی نظمی برای شهروندان اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ لطیفی در پایان با اشاره به اینکه برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطر نشان کرد: به منظور افزایش احساس امنیت در بین مردم عزیز، برخورد مستمر با عاملان ایجاد بی نظمی انجام می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.