به همراه دادستان کرج، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز و اعضای شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی از پروژه قطار شهری کرج بازدید کردند.

شهردار کرج در بازدیدی که به همراه دادستان کرج از پروژه قطار شهری کرج انجام شد، اظهار داشت: در هشت ماه اخیر شاهد پیشرفت زیادی در پروژه قطار شهری بوده‌ایم که این مهم با تلاش و همراهی اعضای محترم ، همکاران گرانقدرم در مجموعه مدیریت شهری به ویژه سازمان حمل و نقل ریلی همچنان ادامه دارد.
وی بیان کرد: برای بهره‌برداری از سایرایستگاه‌ها و وارد کردن رام‌های جدید قطار نیازمندِ حل برخی موضوعات با برخی دستگاه‌ها هستیم.
شهردار کرج خاطرنشان کرد: محل دپو پروژه قطار شهری در دانشگاه خوارزمی دیده شده که این موضوع یکی از مشکلات بزرگِ پیش‌روی ما و پروژه است.
کیانی یادآور شد: حدود ۲۲ هکتار زمین در دانشگاه خوارزمی برای محل دپو در نظر گرفته شده که با وجود ورود استاندار محترم و برگزاری جلسات گوناگون، همچنان با مخالفت‌هایی از سمت مسئولان دانشگاه روبرو است.
شهردار کرج گفت: اعتقاد دارم از حساسیت‌هایی که وجود دارد باید کاسته شود چرا که برای بهره‌برداری کامل از پروژه‌ی مهم قطار شهری و ورود رام‌های جدید، نیازمند تأمین محل دپو هستیم.
وی با بیان اینکه شهرداری کرج آماده توافق با دانشگاه خوارزمی است، خاطرنشان کرد: بعد از تملک زمین، تجهیز محل دپو حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان هزینه دارد که‌امیدوارم با حمایت و همراهی‌ها شاهدِ تأمین این زمین و تجهیز آن برای ورود رام‌های قطار و بهره‌برداری ازایستگاه‌ها، باشیم.
دادستان کرج نیز در این بازدید با اشاره به اهمیت پروژه قطار شهری اظهار داشت: بهره‌برداری از این پروژه نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها است.
حسن مددی افزود: با طی کردن مسیر قانونی و اعمال ماده ۹ می‌توانیم مشکلات مربوط به زمین محل دپو پروژه قطار شهری کرج را تأمین کنیم.
وی بیان کرد: اگر مشکلات موجود به صورت مسالمت‌آمیز حل و فصل نشود مجبور هستیم از طریق اعمال ماده ۹ کار را جلو ببریم.
دادستان کرج گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم باید زمین محل دپو پروژه قطار شهری تأمین شود چرا که این پروژه بسیار مهم است.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر