تصویر
دستگاه های اجرایی استان در گسترش فرهنگ جهاد و مقاومت اهتمام ویژه داشته باشند
08 مهر 1402 - 9:54
2
بازرس کل قضایی استان البرز در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور همکاران بازرسی کل استان البرز و خانواده های ایشان بیان داشت:دستگاه های اجرایی استان در گسترش فرهنگ جهاد و مقاومت و نشر ارزش های دفاع مقدس و شهادت از محل یک درصد تکلیفی اعتبارات جاری موضوع مذکور مصرح در بند (و) تبصره (9) قانون بودجه ۱۴۰۲.
ارسال توسط :
پ
پ

بازرس کل قضایی استان البرز در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور همکاران بازرسی کل استان البرز و خانواده های ایشان بیان داشت:دستگاه های اجرایی استان در گسترش فرهنگ جهاد و مقاومت و نشر ارزش های دفاع مقدس و شهادت از محل یک درصد تکلیفی اعتبارات جاری موضوع مذکور مصرح در بند (و) تبصره (۹) قانون بودجه ۱۴۰۲.
.

درخصوص توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با همکاری و مشارکت پایگاه های بسیج و هدایت و راهنمایی اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برنامه ریزی و اهتمام ویژه داشته باشند.
مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور همکاران و خانواده های ایشان با پخش کلیپ و فیلم و بیان خاطرات دوران دفاع مقدس توسط یکی از راویان و فرماندهان سپاه استان البرز در دوران دفاع مقدس و بیانات بازرس کل استان همراه با برگزاری مسابقه کتاب خوانی "سلام بر ابراهیم" درخصوص زندگی نامه و خاطرات شهید ابراهیم هادی، مسابقه آثار هنری (خطاطی، نقاشی، شعر، کاردستی و.
.
.
) و مسابقات در هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۲ توسط پایگاه بسیج شهید سید روح الله عجمیان و روابط عمومی بازرسی کل استان برگزار شد.
حاج حمید پارسا راوی و از فرماندهان سپاه پاسداران استان البرز در دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات شهدا، دلایل پیروزی و استمرار بقاء نظام جمهوری اسلامی با اقتدا به سیره حضرت سیدالشهدا (س) و شکستن ابهت پوشالی ابرقدرتهای شرق و غرب مطالبی را مطرح نمود.
بازرس کل قضایی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی های ایثارگران در دوران دفاع مقدس بیان داشت: عظمت و افتخار ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان و خانواده های معظم شهدا می باشد و تأکید نمود باید اهداف، یاد و خاطره این عزیزان را مراقبت و پاسداری نماییم و رهروان خوبی در مسیر و آرمانهای والای شهدا باشیم و با جهاد تبیین با شیوه های مختلف ترکیبی تهاجم دشمنان انقلاب اسلامی در سست کردن اعتقادات و باورهای جوانان مقابله کنیم.
دکتر محمد تقی مشهدی در پایان بیان داشت: به منظور گسترش فرهنگ جهاد و مقاومت و نشر ارزش های دفاع مقدس و شهادت و از محل یک درصد تکلیفی اعتبارات جاری موضوع مذکور مصرح در بند (و) تبصره (۹) قانون بودجه ۱۴۰۲ درخصوص توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همایش تربیتی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور و استقبال خوب همکاران و خانواده های محترم ایشان همراه با مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و تبیین خاطرات دوران دفاع مقدس و شهدا برگزار شده است و دستگاه های اجرایی استان نیز با همکاری و مشارکت پایگاه های بسیج و هدایت و راهنمایی اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برنامه ریزی و اهتمام لازم برای برگزاری این گونه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اجرای تکلیف قانونی مذکور داشته باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.