تصویر
دستگاه کارتخوان نانوایی و استفاده از کارت برای خرید نان در مردم باید فرهنگ سازی شود
19 دی 1401 - 9:02
1
جلسه شورای آرد و نان شهرستان به ریاست مهندس جعفری فرماندار با محوریت نظارت بر عملکرد نانوایی ها و با حضور معاون ایشان، روسای ادارات صمت و جهاد، رئیس اتحادیه نانوایان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه شورای آرد و نان شهرستان به ریاست مهندس جعفری فرماندار با محوریت نظارت بر عملکرد نانوایی ها و با حضور معاون ایشان، روسای ادارات صمت و جهاد، رئیس اتحادیه نانوایان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مهندس جعفری با اشاره به نظارت دقیق بر عملکرد نانوایی ها و نیز رصد توزیع سهمیه آرد، گفت: دستگاه کارتخوان نانوایی و نیز استفاده از کارت برای خرید نان در مردم باید فرهنگ سازی شود تا نظارت مطلوبی بر وضعیت فروش نان در شهرستان داشته باشیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: بحث نانوایی و استفاده از سوخت مایع با توجه به مدیریت مصرف گاز و صرفه جویی در این زمینه حتما در دستور کار قرار گیرد و اعضای این جلسه حتما در این زمینه برنامه ریزی لازم را انجام دهند.
این مسئول در تماس با معاون استاندار و پیگیری مطالبات مردم شهرستان در حوزه آرد و نان، خاطرنشان کرد: لیست خیرین و نانوایی های هدف که برای افراد بی بضاعت نان تهیه می‌کنند شناسایی شده و در جلسات بعدی ارائه شود تا گزارش های لازم به استان ارسال گردد.
مهندس جعفری در انتها یادآور شد: با گشت میدانی و نظارت جمعی می توان از بروز تخلفات نانوایی ها از جمله آرد فروشی، کم فروشی و .
.
.
جلوگیری کرد و میزان دسترسی مردم به خدمات بهینه در این حوزه را افزایش داد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.