تصویر
دستگیری اخلالگر بازار ارز در کرج ‏
28 آذر 1401 - 13:07
شناسه : 398851
4
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از دستگیری یک اخلالگر ارزی در شهر کرج خبر داد و گفت: در بازرسی بدنی از این فرد ‏بیش از 19 هزار و 500 واحد انواع ارز کشف شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس امنیت استان از دستگیری یک اخلالگر ارزی در خبر داد و گفت: در بازرسی بدنی از این فرد ‏بیش از ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد انواع ارز کشف شد.

سرهنگ "مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به نوسانات ارزی هفته ‏های اخیر به منظور تشدید مقابله با اخلاگران بازار ارز، با انجام اقدامات پلیسی یکی از دلالان بازار ارز شهر شناسایی و با دستور مقام قضائی ‏دستگیر او در دستورکار قرار گرفت.
‏ وی افزود: کارآگاهان تیم عملیاتی مقابله با اخلالگران بازار ارز پس از شناسایی محل تردد این متهم در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر و در ‏بازرسی بدنی از او بیش از ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد انواع ارز کشف کردند.
‏ رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز اضافه کرد: ارزش ارز مکشوفه از متهم توسط کارشناسان حدود ۴ میلیارد ریال برآورد می شود.
‏ این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پس از تشکیل پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، از هموطنان خواست در صورت ‏مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک اقتصادی موضوع را از طریق سامانه فوریتی پلیس ۱۱۰ اعلام کنند تا پلیس امنیت اقتصادی با مقابله فوری با ‏اخلالگران اقتصادی شرایط را برای فعالیت‌های سازنده و زیربنایی در راستای حمایت از معیشت مردم عزیز کشورمان فراهم کند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.