تصویر
دستگیری اعضای باند هشت نفره گروگانگیری در البرز
03 اسفند 1401 - 10:16
شناسه : 461064
4
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای یک باند هشت نفره گروگانگیر و رهایی یک شهروند از چنگال آنان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای یک باند هشت نفره گروگانگیر و رهایی یک شهروند از چنگال آنان خبر داد.

سرهنگ بیژن جنتی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربودن یکی از شهروندان توسط افراد ناشناس در منطقه کمالشهر شهرستان ، بررسی موضوع در دستور کار کلانتری ۲۴ کمالشهر قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی محل نگهداری گروگان در شناسایی و پس از اخذ دستور قضائی، یک تیم عملیاتی وارد مخفیگاه گروگانگیران شده و هشت نفر را دستگیر می کنند.
وی با اشاره به رهایی شهروند گرفتار در چنگال گروگان گیران، خاطرنشان کرد: برابر اطلاعات اولیه انگیزه متهمان از انجام این اقدام، اختلاف حساب بوده است.

معاون هماهنگ کننده در انتها از مردم خواست تا در صورت رؤیت افراد مشکوک در اطراف محل زندگی خود موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کند.

منبع ایرنا برچسب ها: معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای یک باند هشت نفره گروگانگیر و رهایی یک شهروند از چنگال آنان خبر داد.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای یک باند هشت نفره گروگانگیر و رهایی یک شهروند از چنگال آنان خبر

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.