تصویر
دستگیری اوباش سطح دار شهر کرج
12 دی 1401 - 12:38
3
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یکی از اوباش سطح دار شهر کرج خبر داد و گفت: ‏در بازرسی از مخفیگاه این شخص، 11 کیلو گرم مواد مخدر، چند قبضه سلاح شکاری و چند تیغه قمه کشف شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یکی از اوباش سطح دار شهر خبر داد و گفت: ‏در بازرسی از مخفیگاه این شخص، ۱۱ کیلو گرم مواد مخدر، چند قبضه سلاح شکاری و چند تیغه قمه کشف شد.
‏‎
سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" گفت: در پی دریافت ی مبنی بر ‏انجام شرارت و اوباشی گری توسط یکی از اراذل و اوباش سطح دار در منطقه ، دستگیری نامبرده در ‏دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.
‏ وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه نامبرده را در یکی از مناطق حاشیه ای ماهدشت کرج شناسایی ‏کرده و تحرکات وی را زیر نظر قرار دادند.
‏ جانشین تصریح کرد: در ادامه ماموران ‌در یک فرصت مناسب این اوباش سابقه دار را ‏دستگیر و به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی منتقل کردند.
‏ سرهنگ گودرزی گفت: در بازرسی از مخفیگاه این شخص، ۱۱ کیلو گرم مواد مخدر، چند قبضه سلاح شکاری و چند ‏تیغه قمه کشف شد.
‏ این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ نفر از همدستان متهم و تشکیل پرونده و ارسال آن به مراجع قضائی، ‏خاطرنشان کرد: پلیس به هیچ وجه اوباشی گری و بر هم زدن نظم عمومی توسط اراذل و اوباش را برنمی‌تابد و به شدت ‏با این افراد برخورد می‌کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.