تصویر
دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در اشتهارد
14 تیر 1402 - 14:44
2
فرمانده انتظامي شهرستان اشتهارد از دستگیری باند 4نفره سارقان سابقه دار اماکن خصوصی و کارخانجات و کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در اشتهارد
فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از دستگیری باند ۴نفره سارقان سابقه دار اماکن خصوصی و کارخانجات و کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه "حکمت اله شجاعی" اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان غیر بومی تحت عنوان عضویت درشرکت هرمی موسوم به "کیونت"، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، ۶ مرد با ایجاد یک هرم تحت عنوان شرکت کیونت به بهانه کاریابی در شرکت‌های معتبر دولتی، جوانان را اغفال و جذب کرده اند.
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: بنابرحساسیت موضوع، تحقیقات به صورت تخصصی آغاز شد و در مرحله اول کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت ۶ نفر را شناسایی کردند.
این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه‌های متهمان را در منطقه کمالشهر شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری آنها شدند.
این مقام انتظامی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی موسوم به شرکت کیونت اعتراف کردند.
سرهنگ شجاعی خاطرنشان کرد: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این باند حدود ۵ میلیارد ریال برآورد می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.