تصویر
دستگیری باند سارقان به عنف با اعتراف به ۲۴ فقره سرقت در ساوجبلاغ
11 آبان 1401 - 13:26
4
فرمانده انتظامي ساوجبلاغ از شناسایی و دستگیری اعضای باند 7 نفره سارقان به عنف با اعتراف به 24 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۷ نفره سارقان به عنف با اعتراف به ۲۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی سلیمانی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در سطح شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام چندین شبانه روز اقدامات پلیسی، اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، در نهایت ۲ نفر را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاه خود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: متهمان در بازجوئی ماموران به ارتکاب جرم خود مبنی بر ۲۴ فقره سرقت با همدستی ۵ نفر دیگر اعتراف کردند.
این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه دیگر همدستان متهمان نیز در عملیات جداگانه با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند، اظهار داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با تاکید بر اینکه تمامی حرکات و اقدامات سارقان سابقه دار در رصد کامل ماموران انتظامی است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریعا با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.