دستگیری  بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر طی ۶ ماه اول سال جاری در البرز
  • مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ساعت: 9:30
  • نشست صمیمی فرماندهی انتظامی استان با اصحاب رسانه در محل سالن شهید بهشتی ستاد انتظامی استان برگزار شد.
    پ
    پ

    نشست صمیمی فرماندهی انتظامی استان با اصحاب رسانه در محل سالن شهید بهشتی ستاد انتظامی استان برگزار شد.

    سردار "حمید هداوند" در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هفته فراجا فرصتی است تا به مردم خدمات و اقداماتی که طی ۶ ماه اول سال جاری از سوی مجموعه پلیس انجام شده، به مردم اطلاع رسانی شود.
    وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در اطلاع رسانی اقدامات پلیس به عموم مردم، افزود: بحمداله در استان البرز همکاری و تعامل مناسبی بین معاونت و اصحاب رسانه برقرار است.
    در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر طی ۶ ماه اول سال جاری دراجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده این در این استان خبر داد و گفت: جمع اوری این معتادهای متجاهر با اجرای ۱۲ طرح مناطق آلوده این استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۵۴ درصد افزایش یافته است.
    وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری ۱۱ تن مواد مخدر دراستان البرز کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است.
    این مقام انتظامی دربخشی از سخنان خود به دستگیری ۹۰ اوباش سابقه دار طی سال جاری دراین استان خبرداد و گفت: تحرکات این افراد توسط پلیس به صورت شبانه روزی رصد می شود.

    سردار هداوند، ضمن هشدار به افرادی که در فضای حقیقی و مجازی اقدام به قدرت نمایی می کنند، خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.
    ارشدترین مقام انتظامی استان، ادامه داد: همچنین دراین مدت ۱۲هزارو ۴۴۴ مورد سرقت دراستان البرز کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۷ درصد افزایش کشف بوده است .
    وی افزود: دایره های مختلف پلیس آگاهی با مشارکت پلیس های تخصصی طی سال جاری ۲۷ طرح مبارزه با سرقت را دراستان البرز اجرا کرده و این تعداد سرقت کشف شده است.
    فرمانده انتظامی استان البرز در بخش دیگری ازسخنان خود به مبارزه با جرائم در این استان پرداخت و گفت: طی این مدت ۸۳ مورد جرم شناسایی که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش داشته که ۱۷۲نفر دراین زمینه دستگیر شدند.
    سردار هداوند، با بیان این که طی ۶ ماه اول سال جاری شاهد کاهش ۵۴درصدی تصادفات منجر به فوت در معابر درون شهری این استان بودیم، افزود: طی این مدت بیش از ۳ میلیون خدمات توسط پلیس راهور دراین استان به مردم ارائه شده که ازمجموع انها بیش از ۴۹۶هزار مورد شماره گذاری ، ۱۸۹ هزار فقره مربوط به صدورگواهینامه وبقیه سایر خدمات بوده است.
    فرمانده انتظامی استان البرز در پایان درخصوص عملکرد حوزه پلیس فتا با بیان این که طی ۶ ماه اول سال جاری یک هزارو ۹۰۰ مورد جرائم رایانه ای کشف شده و بیش از ۷۰۰ نفر دستگیر شدند، افزود: همچنین درحوزه جرائم اقتصادی درفضای مجازی یک هزارو ۴۰۰ مورد جرائم اجتماعی شناسایی شده است .

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!

    ممکن است این اخبار برایتان جالب باشد!

         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر