فرمانده انتظامی البرز از دستگیری باندسه نفره جاعل سکه و ‏دلار تقلبی در شهرستان کرج خبر داد.

‏به گزارش قدس آنلاین، سردار"حمید هداوند"، روز شنبه اظهار کرد: درپی گزارش های واصله مبنی بر فعالیت یک باند سه نفره در امر ضرب و فروش سکه و دلارهای تقلبی در شهرستان کرج ، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان شعبه مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان البرزقرار گرفت.
وی افزود: در بررسی ها و انجام اقدامات فنی مشخص شد، افرادی با جعل سکه و دلار تقلبی در یکی از مغازه های شهرستان کرج مشغول فعالیت می باشند که با هماهنگی های قضایی صورت گرفته هر سه متهم این پرونده دستگیر شدند.

هداوند بیان کرد: از متهمان دستگیر شده مقدار ۴۷ هزار دلار جعلی ، چهارقطعه سکه جعلی و مقدار زیادی برچسب جعلی که بر روی سکه های ضرب شده نصب می گردید و همچنین دستگاه پرس کارت سکه های جعلی کشف و ضبط شد.
افزود: تاکنون هشت شاکی پرونده در این خصوص شناسایی شده اند.

دستگیری اعضای باند هرمی در کرج

دستگیری جاعلان سکه و دلار تقلبی در کرج

رییس پلیس آگاهی البرز از شناسایی یک شرکت هرمی و ‏دستگیری ۱۴ نفر از اعضای آن در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ "حکمت‌الله شجاعی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به ویژه جوانان در این شبکه‌ها اقدام می‌کنند، اظهار کرد: این گونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت جامعه را مختل خواهد کرد که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.
وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در ، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.
رییس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه پس از اقدامات پلیسی، صحت موضوع محرز و ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس ۱۴ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کرد.
شجاعی با اعلام اینکه مقداری جزوات آموزشی مربوط به شرکت های هرمی و تعدادی گوشی تلفن همراه از مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد تصریح کرد: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر