تصویر
دستگیری سارقان حین سرقت
22 آذر 1401 - 12:18
2
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان لوازم خودرو با اعتراف به 35 فقره ‏سرقت در سطح شهرستان کرج خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان لوازم خودرو با اعتراف به ۳۵ فقره ‏سرقت در سطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" با اعلام این خبر گفت: ماموران ‏گشت کلانتری ۴۰ جهان نما حین گشت زنی افرادی را در حال تخریب و سرقت از یک خودرو ال ۹۰ مشاهده ‏کرده و برای دستگیری آن ها وارد عمل شدند.
‏ وی با بیان این که متهمان بلافاصله پس از مشاهده ماموران قصد فرار داشتند که با هوشیاری ماموران دستگیر ‏شدند، اظهار داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد که هر ۲ متهم دارای سوابق گسترده در زمینه سرقت بوده و از ‏سارقان حرفه ای می باشند.
‏ این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی لوازم داخل خودرو اعم از ضبط و باند و ابزارآلات از متهمان، ‏ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی سارقان پس از دستگیری چاره ای جز اعتراف پیش روی خود ندیده و به ۳۵ فقره ‏سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ "گودرزی" با اشاره به شناسایی و دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده، ‏خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.