تصویر
دستگیری سارقان خودروی سرقتی توسط پلیس آگاهی ساوجبلاغ
22 شهریور 1401 - 14:43
2
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک دستگاه خودرو سرقتی و دستگیری سارقان آن توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک دستگاه خودرو سرقتی و دستگیری سارقان آن توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

سرهنگ " محمد نادربیگی " در تشریح این خبر گفت: در پی اعلان هشدار سامانه های هوشمند پلیس مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی پژو پارس سرقتی در محور " - قزوین " که سابقه سرقت از بخش " چندار " این شهرستان را داشته، شناسایی و توقیف خودروی مورد نظر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی ساوجبلاغ قرار گرفت.
وی افزود: با حضور ماموران در لاین شمالی آزادراه، خودروی سرقتی با رویت پلیس، اقدام به فرار نمود که سرانجام با طی مسافتی تعقیب و گریز خودروی مورد نظر توقیف و سارق و سرنشین آن نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
رئیس پلیس آگاهی البرز در پایان با اشاره به اینکه متهم ضمن اعتراف به سرقت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست: با رعایت هشدارهای پلیسی، مجرمان را در رسیدن به خواسته های شوم خود ناکام گذارند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند و یاری گر نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.